برگزاری مسابقه پیامکی «حماسه 9 دی و نسل بصیر انقلابی» به همت کانون «منتظران ظهور»


برگزاری مسابقه پیامکی «حماسه 9 دی و نسل بصیر انقلابی» به همت کانون «منتظران ظهور»

شفیعی گفت: همزمان با فرارسیدن یوم الله نهم دی ماه از برگزاری مسابقه پیامکی «حماسه 9 دی و نسل بصیر انقلابی» به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار می شود.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن گرامیداشت یوم الله حماسه ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن یوم الله نهم دی ماه از برگزاری مسابقه پیامکی «حماسه ۹ دی و نسل بصیر انقلابی» به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت مردمی است و آنطور که در کلام رهبر فرزانه انقلاب تبلور یافته، نمادی از بصیرت، دشمن‌ شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران، انقلابی و ارزشی بودن خود را در حماسه نهم دی ماه نشان داد، افزود: ملت ایران اسلامی با بصیرت و ولایتمداری خود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و در حقیقت در دوران های مختلف تهدیدهای دشمنان را به فرصتی برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر تبدیل کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه‌ها توکل و اعتماد به خدا، ولایتمداری و انقلابی عمل کردن است، خاطر نشان کرد: نهم دی ماه در حقیقت نماد اعتقاد مردم به انقلاب و ولایت فقیه است و با پشتوانه عظیم مردمی، انقلاب اسلامی به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.

شفیعی با بیان اینکه دشمن‌ شناسی ملت بزرگ ایران نشأت گرفته از بصیرتی است که در دفع توطئه‌ها می‌تواند نقش‌آفرین باشد، تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه یک پیام روشن و شفافی به تمام جهانیان عرضه کرده و آن این است که در جمهوری اسلامی خط قرمزهایی وجود دارد که مردم بصیر و ولایت مدار ایران در مقابل آنها به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد.

وی در ادامه در خصوص برگزاری مسابقه گفت: علاقه مندان می توانند کوتاهترین، گویاترین و زیباترین جمله خود را در قالب پیامک تحت عنوان «حماسه 9 دی و نسل بصیر انقلابی» به سامانه پیامکی 6600071428 ارسال نمایند.

شفیعی در پایان آخرین مهلت شرکت در مسابقه را تا پایان روز 10 دی ماه دانست و یادآور شد: به مناسبت حماسه نهم دی‌ ماه به 9 نفر از برگزیدگان مسابقه هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس