قالیباف: کمترین وظیفه مسئولان در قبال مردم مدیریت گرانی‌هاست


قالیباف: کمترین وظیفه مسئولان در قبال مردم مدیریت گرانی‌هاست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در 9 دی ثابت کردند که خداباوری و مردم باوری دو رکن اصل بقا و پیشرفت انقلاب اسلامی در دهه های اخیر بوده است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت نهم دی ماه بیان کرد: در آن روز پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی، وقتی مردم دیدند که آرمان های انقلاب اسلامی، ارزش های والای اسلام و امنیت و آرامش کشور به خطر افتاده است، با تمام توان به میدان آمدند و بار دیگر ثابت کردند که خداباوری و مردم باوری دو رکن اصل بقا و پیشرفت انقلاب اسلامی در دهه های اخیر بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: ملت ایران از آزمون سخت نجات کشور از نا امنی و آشوب، سربلند بیرون آمدند و امروز آزمون اصلی پیش روی مسئولان است و آن حل مشکلات مردم است که ان شاءالله با تلاش و مجاهدت آنها نیز از این آزمون موفق و سربلند بیرون بیاییم.

قالیباف خاطرنشان کرد: آنچه از مرور ایام الله انقلاب اسلامی برای همه ما آشکار می شود آن است که ما مسئولان باید در هر لحظه بیش از قبل به وظایف خود در قبال این همه فداکاری و مجاهدت مردم عمل کنیم و کمترین وظیفه ما در قبال مردم حل مسائل معیشتی مردم و به خصوص مدیریت گرانی هاست.

وی افزود: مردم در سخت ترین زمان ها در عمل دلبستگی خود را به انقلاب اسلامی نشان داده اند و ما نیز باید در عمل با اتخاذ تصمیمات عقلانی و هوشمندانه انتظارات آنان را برآورده سازیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز موازی کاری و دامن زدن به اختلافات، اتخاذ تصمیمات بر مبنای آزمون و خطا، پرداختن به مسائل حاشیه ای و فاصله گرفتن از تمرکز بر حل مسائل اقتصادی مخصوصا مدیریت گرانی ها خلاف وظایف ما در قبال مردم است.

قالیباف بیان کرد: در ۹ دی ماه بار دیگر با ملت شریف و فداکار ایران اسلامی پیمان ببندیم که ما نیز همچون آنها دغدغه ای جز انقلاب و اسلام و منافع ملی نداریم و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها به کار خواهیم بست و منافع شخصی و گروهی خود را بر منافع ملی و انقلابی ترجیح نخواهیم داد.

وی در پایان گفت: همچنین باید از اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر کنم که با حفظ سیاست اولویت بهداشت بر درمان و توجه به این مهم، با افزایش ظرفیت پزشکی موافقت کردند و با تصمیمی که شب گذشته گرفته شد، ظرفیت پذیرش دانشجویی پزشکی سالانه ۲۰ درصد به مدت ۴ سال افزایش پیدا کند. همانطور که وعده کرده بودیم امیدوارم هم نگرانی متقاضیان تحصیل در این رشته ها کمتر شده باشد و هم نیاز مناطق محروم به پزشک متخصص در آینده ای نه چندان دور کمتر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها