این برنامه ها بیت کوین رایگان می‌دهند + لیست


این برنامه ها بیت کوین رایگان می‌دهند + لیست

رمز ارز رایگان خصوصاً بیت کوین رایگان بحثی است که همه ما در گوشه و کنار اینترنت درباره آن مطالبی را دیده‌ایم اما شاید نتوانیم به خیلی از سایت‌ها اعتماد کنیم، همراه ما باشید تا چند روش دریافت رمز ارز رایگان را بررسی کنیم.

در سال ۲۰۰۹ که بیت کوین به بازارهای مالی معرفی شد، مردم شناخت زیادی نداشتند و توسعه دهنده‌ها به اجبار بیت کوین رایگان در اختیار مردم قرار دادند. با این ترفند بیت کوین میان مردم شناخته شد و شاهد ظهور سایر رمز ارزها نیز بودیم. اگر به دنبال کسب رمز ارز با اپلیکیشن ها و برنامه‌های رایگان در سال ۲۰۲۲ هستید، در این گزارش همراه ما باشید.

در حال حاضر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان باید کلیپ، ویدیو ببینید یا در بازی‌های رایانه‌ای شرکت کنید. پیش از معرفی راهکارهای دریافت ارز دیجیتال رایگان فراموش نکنید که هر برنامه‌ای معتبر نیست و در این فضا خیلی راحت درگیر کلاه‌برداران خواهید شد. بیشتر برنامه‌ها بیت کوین رایگان به کاربران ارائه می‌دهند اما در کنار بیت کوین، اتریوم، ترون، شیبا و کیو به صورت رایگان است.

برنامه‌های که ارز دیجیتال رایگان پاداش می‌دهند

برنامه‌های گوناگونی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانیم، رمز ارز رایگان دریافت کنیم. در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌هایی که ارز دیجیتال رایگان می‌دهند، اشاره خواهیم کرد.

Bitcoin Bandit

این اپلیکیشن در ازای بازی با حیوان دستی به نام Bandit به شما ساتوشی می‌دهد. یک ساتوشی به اندازه‌ی ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین ارزش دارد.

Bitcoin Aliens

این اپلیکیشن در ازای بازی و تماشای تعداد زیادی تبلیغ به شما بیت کوین می‌دهد. البته این برنامه تنها در سیستم‌عامل ios کار می‌کند.

Storm Play

این اپلیکیشن بیت کوین و اتریوم به کاربران خود بعد از بازی و تماشای فیلم می‌دهد و مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است.

Earn.com

Earn.com یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن با انجام وظایف رقابتی بیت کوین هدیه می‌گیرند. نکته مهم این است که این شبکه اجتماعی در هر دو سیستم اندروید و IOS در دسترس است.

Bituro

در این اپلیکیشن نیز با تکمیل وظایف و تماشای فیلم بیت کوین و اتریوم دریافت می‌کنید. خبر خوب این که Bituro هم برای گوشی‌های اندروید و IOS در دسترس است.

BitForTip

این برنامه پلتفرم آنلاینی است که هر کسی می‌تواند از سؤالی را مطرح کند، اگر فردی پاسخ درست بدهد، هدیه‌اش بیت کوین خواهد بود. هم اکنون این پلتفرم در ۱۱ زبان در دسترس کاربران است.

Free Bitcoin

این برنامه هم مبتنی بر بازی و تماشای فیلم است و در هر ساعت ۵۰۰۰ ساتوشی به کاربران خود می‌دهد. در زمان استفاده از این اپلیکیشن فراموش نکنید که نباید اکانت فیک بسازید. همچنین فیلترشکن یا پروکسی خود را خاموش کنید تا به مشکل برنخورید.

CryptoPop

بازی شبیه به کندی کراش (candy crush) است که به جای میوه‌ها در خانه‌های بالونی رمز ارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، IDEX یا سایر ارزهای دیجیتال را دارد.

CropBytes

در بازی CropBytes شما نقش‌های مختلفی مثل کشاورز، سرمایه‌گذار و... دارید. در این برنامه رمز ارز استخراج می‌کنید و به زودی با نسخه سه بعدی این بازی حسابی سرگرم و پولدار می‌شوید.

Merge Cats

این بازی هم در سبک کندی کراش است و در ازای عبور از هر مرحله بیت کوین دریافت می‌کنید. البته این بازی فقط برای کاربران اندرید است.

Blockchain

در این بازی شما باید خانه‌های در حال حرکت را روی هم بچینید و یک دیوار زنجیری بسازید. در ازای بلندی دیوار بیت کوین استخراج می‌کنید و هرچه این دیوار بلندتر شود، دارایی دیجیتال شما بیشتر می‌شود.

CoinTiply

Cointiply سایتی است که در ازای شرکت در از آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها و سایر کارهای متناسب با سن و موقعیت مکانی بیت کوین پاداش می‌دهد. البته روند دریافت بیت کوین در این وب‌سایت بسیار کند است.

Coinbase Earn

این وب‌سایت آموزشی با ابتکار صرافی Coinbase کار خود را آغاز کرد و بعد از ساخت اکانت و کسب آموزش در خصوص رمز ارزها ارزهای دیجیتالی کسب خواهید کرد که می‌توانید به بیت کوین تبدیلشان کنید.

SweatCoin

این اپلیکیشن مناسب سلامتی شما است و پس از نصب به ازای هر ۱۰۰۰ قدم یک سوییت کوین دریافت می‌کنید. برای دریافت سوییت کوین باید در حال راه رفتن در محدوده تعیین شده باشید. فراموش نکنید که در زمان استخراج سوییت کوین باید این برنامه روی گوشی شما فعال باشد. البته کاربران عادی در روز تنها ۵ سکه کسب می‌کنند اما بعد از ارتقا عضویت پایه، می‌توانید تا سقف ۱۰ سوییت کوین دریافت کنند.

Alien Run

بهترین اپلیکیشن دریافت ارز رایگان برای تازه‌کارها است.

Blockchain game

در این بازی هم‌زمان با چیدن بلاک‌ها بر روی بلاک قبلی بیت کوین پاداش می‌گیرید. بازی مناسب گیمرها است.

Aboundance

کاربران در این بازی هر یک ساعت یک بار باید یک پیام انگیزشی در مورد ثروت و اندیشیدن ارسال کنند. بعد از ۱۰۰ پیام انگیزشی، یک بیت کوین دریافت خواهید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)