شرکت 861 نفر در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی


شرکت 861 نفر در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه تاکنون 861 نفر از فعالان قرآنی خراسان جنوبی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ثبت نام کرده اند، گفت: ثبت نام در این مسابقه تا 24 دی ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» به خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه مخاطبان مسابقات قرآنی مدها متان «کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد» هستند، اظهار کرد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامّّتان در دو دوره گذشته (سیزدهم و چهاردهم) رتبه اول تا سوم را کسب نموده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته (98 و 99) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب کرده‌اند نمی توانند در این مسابقات در همان رشته شرکت کنند؛ همچنین اجرای تقلیدی صرفاً از الگوهای بارگذاری شده در سامانه می باشد.

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین هر فرد در یک رشته می تواند شرکت کند و می بایست، ابتدای اثر نام و نام خانوادگی، استان، نام کانون و تاریخ بارگذاری اثر را ذکر کند و همه فایل های ارسالی باید به صورت تصویری بوده و چهره فرد به طور کامل مشخص باشد و حداکثر زمان اثر سه دقیقه و حجم اثر حداکثر 30 مگابایت باشد.

وی با اشاره به اینکه ضبط فیلم به صورت افقی، بدون حرکت، بدون تدوین و بدون استفاده از میکروفن و سیستم صوتی و فقط با صدای معمولی خود شخص باشد، افزود: رعایت موازین و پوشش اسلامی در تمامی مراحل مسابقات از سوی شرکت کنندگان الزامی است؛ بدیهی است آثاری که فاقد شرایط و ضوابط اعلامی باشند از مرحله داوری حذف خواهند شد.

وی درخصوص رده های سنی شرکت در مسابقه هم گفت: رده سنی زیر 7 سال (متولدین 1394 به بعد)، رده سنی 7 تا 16 سال (متولدین 1384 تا 1393) و رده سنی 17 تا 30 سال (متولدین 1370 تا 1383) در این مسابقات می‌توانند شرکت کنند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی یادآور شد: ثبت نام در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با توجه به مشارکت پرشور و درخواست‌های متعدد بچه‌های مسجد تا ۲۴ دی تمدید شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...