پرتاب آیفون به سمت خودروی تسلا با سرعت 121 کیلومتر بر ساعت!


پرتاب آیفون به سمت خودروی تسلا با سرعت 121 کیلومتر بر ساعت!

این‌طور که پیداست، دشمنی گوشی‌های آیفون و خودروهای تسلا تمامی ندارد. با این اوصاف نمی‌توان انتظار داشت CarPlay به خودروهای ایلان ماسک راه پیدا کند. با این حال همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، آیفون 13 پرو مکس به زور هم که شده...

این‌طور که پیداست، دشمنی گوشی‌های آیفون و خودروهای تسلا تمامی ندارد. با این اوصاف نمی‌توان انتظار داشت CarPlay به خودروهای ایلان ماسک راه پیدا کند.

با این حال همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، آیفون 13 پرو مکس به زور هم که شده می‌خواهد وارد ماشین تسلا شود!

کاربری به نام @marvelwonderkat در توییت جدید خود توضیح داد که چطور آیفون 13 پرو مکس با سپر خودروی تسلای در حال حرکت برخورد کرد و آن را شکافت، آن‌هم زمانی که سرعت ماشین 121 کیلومتر بر ساعت بود. هرچند گوشی هوشمند نیز چندان سالم نمانده است. جای تعجبی ندارد که اپل بعدها از ایده مشابهی برای نمایش استحکام گوشی خود استفاده کند!

یک تئوری محتمل برای طراحی این برخورد وجود دارد. راننده ماشینی که جلوتر از تسلا حرکت می‌کند، آیفون را به بیرون (به سمت تسلا) پرتاب می‌کند و گوشی زبان‌بسته در سپر خودرو فرو می‌رود.

پرت شدن گوشی آیفون سمت خودروی تسلا به نحوی توجیه‌پذیر است، چون اپل و تسلا رابطه خوبی با هم ندارند. اما تصویر دیگری در فضای آنلاین منتشر شده که جای تعجب دارد. این بار دسته پلی‌استیشن به سمت تسلا پرتاب شده و در سپر فرو رفته است! چه بهانه‌ای می‌توان برای این تصادف پیدا کرد؟

پرتاب آیفون به سمت خودروی تسلا با سرعت 121 کیلومتر بر ساعت!پرتاب کنترلر پلی استیشن به سمت تسلا

بدیهی است که اگر گوشی پرتاب شده سمت سپر تسلا، نوکیا 3310 بود، اوضاع بسیار وخیم‌تر می‌شد! این گوشی همانند آجر محکم و سفت است. تصور کنید پرتاب 3310 به سمت تسلای در حال حرکت با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت، چه آسیبی به سپر وارد می‌کند!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...