برگزاری مجمع فدراسیون دوومیدانی با بدهی مالیاتی هشت میلیارد تومانی


برگزاری مجمع فدراسیون دوومیدانی با بدهی مالیاتی هشت میلیارد تومانی

تهران- ایرنا- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون دوومیدانی در حالی امروز (چهارشنبه) برگزار گردید که تمامی حساب‌های فدراسیون به دلیل بدهی هشت میلیارد تومانی مالیاتی بسته شد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه عمومی فدراسیون دوومیدانی در آکادمی ملی المپیک با حضور بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی وزیر ورزش، هاشم صیامی رییس فدراسیون، اعضای هیات رییسه و روسای هیات‌های استانی بصورت آنلاین برگزار شد.

هاشم صیامی در ابتدای این مجمع اظهار داشت: چندین پرونده حقوقی داشتیم که یکی از آنها با مبلغ یک میلیارد تومان بود که مربوط به شرکت توسعه و تجهیز می‌شد. مشکلاتی درباره حفظ زمین‌های مجموعه آفتاب داشتیم و پرونده‌هایی هم در دوره مجید کیهانی رییس فدراسیون وقت بسته شد که مشکلاتی برای ما ایجاد کرد.

وی افزود: تمامی حساب‌های ما به دلیل بدهی مالیاتی هشت میلیارد تومانی بسته شد و هر ماه باید ١٠ فقره چک پرداخت کنیم. مسایل حقوقی امسال دست و پای ما را بسته بود.

رییس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: سه واحد آپارتمان در تهران داریم و برخی با آن برای فدراسیون مشکل درست می‌کنند. بیشتر اردوهای ما در کیش است و باید از ظرفیت‌های جزیره استفاده کنیم و باید آپارتمانی را در منطقه آزاد می‌خریم یا سه واحد آپارتمان را با کیش معاوضه کنیم.

وی ادامه داد: شبی سه میلیون تومان برای احسان حدادی در اردوهای کیش پرداخت می‌کنیم. جدای از آن مهدی پیرجهان، حسین رسولی و فرزانه فصیحی نیز در زمستان در اردوی کیش بسر می‌برند و هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کنیم.

صیامی اضافه کرد: توافق‌نامه‌ای با فدراسیون بلاروس بستیم تا از ظرفیت‌ها استفاده شود که بعد از عید میزبان آنها در کیش باشیم.

در ادامه خزانه‌دار فدراسیون عنوان کرد که محل هزینه فدراسیون دوومیدانی هم مشخص نبود و مشکلاتی در ثبت رویدادهای مالی در دوران ریاست گذشته وجود داشت.

سپس «احسان حدادی» پیشنهاد بند سیزدهم برای احداث کمپ پرتاب‌ها را داد و گفت: هزینه‌هایی که به ورزشکاران می‌دهند را در مجمع تصویب کنند تا به مشکل نخورند و همواره مبلغ را در اردو می‌دادند تا فاکتورها را به آنها بدهیم. در حالی که فاکتورها از بین می‌رفت و به مشکل می‌خوردیم.

وی افزود: امیدوارم هم کمپ پرتاب و پرش با هم باشد و به حمید سجادی دادم و موافقت وی دریافت کردم و روسای هیات‌ها موافقت کنند. اگر مدالی گرفتیم با مربیان خارجی بود اما متاسفانه مربیان خود را کنار آنها نیاوردیم تا یاد بگیرند.

ملی‌پوش دوومیدانی ادامه داد: دوست داریم تا این کمپها در تهران، شمال و جنوب کشور احداث شود و حتما دو یا سه مربی پایه خارجی را بیاوریم تا به مربیان ایرانی آموزش دهند. هرچند هزینه هر مربی خیلی بالاست و اگر این کار را انجام دهیم می‌توانیم شاهد مدال گرفتن ورزشکاران در المپیک باشیم.

پیشنهاد حدادی برای احداث کمپ های پرتابی و پرشی با ٢٠ رای به تصویب مجمع رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا