پتروشیمی؛ صنعت تحول‌آفرین


پتروشیمی؛ صنعت تحول‌آفرین

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هشتم دی‌ماه روز «صنعت پتروشیمی» را تبریک‌ گفت.

در این پیام آمده است:

پتروشیمی به عنوان صنعت ارزش‌آفرین و تامین‌کننده ارز یکی از مؤلفه‌های اقتصادی قدرت در کشور محسوب می‌شود که در شرایط دشوار تحریم‌های ظالمانه موجب گشایش در اقتصاد ملی شد.

صنعت پتروشیمی از ارکان اصلی تکمیل زنجیره ارزش و تولید ؛ موتور محرکه‌ی توسعه اقتصادی محسوب می‌شود که نقش بسزایی در تولید ناخالص داخلی داشته است و بواسطه‌ی ارتباط مستقیم با مردم بویژه در اشتغال پایدار و بورس از آن به عنوان صنعت مردمی نام برده می‌شود.

این صنعت ستُرگ در ایلام از دی‌ماه سال گذشته تاکنون با راه‌اندازی مگاپروژه الفین سیزدهم و گوگردزدایی به ارزش ۸۶۶ میلیون دلار و تولید DMDS CHAVAR۶۵ برای نخستین بار در ایران نتیجه‌ی اعتماد به دانش بومی جوانان این سرزمین و بی‌ثمر ماندن تحریم‌ها می‌باشد که پیام‌آور موفقیت و سربلندی صنعتگران این استان بوده است .

این دستاوردهای ارزشمند با توسعه صنایع پایین‌دستی در منطقه، رفع تنگناهای تولید و جلوگیری از خام‌فروشی ضمن ترسیم آینده‌ای روشن و درخشان، دریچه‌ای پیش‌روی رشد اقتصادی در منطقه ،زدودن غبار محرومیت از چهره استان شهیدپرور ایلام و توسعه پایدار و متوازن در کشور خواهد گشود.

اینجانب با افتخارِ عضویت در خانواده بزرگ پتروشیمی، هشتم دی ماه روز «صنعت پتروشیمی» را به جهادگران سنگر صنعت و تولید، متخصصان، مهندسان، کارگران و تلاشگران این عرصه که موفقیت‌های بدست آمده مرهون تلاش و همت مثال‌زدنی آنهاست، تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره در سپهر صنعتی کشور بدرخشید.

سرباز عرصه‌ی صنعت - حسن نجفی‌سمنانی - مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس