فعلا آسترازنکا تنها برای نوبت دومی‌ها تزریق می‌شود


فعلا آسترازنکا تنها برای نوبت دومی‌ها تزریق می‌شود

دبیر شورای سلامت اهواز از کمبود واکسن آسترازنکا خبر داد و گفت: فعلا واکسن آسترازنکا تنها برای نوبت دومی‌ها تزریق می‌شود.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کمبود واکسن آسترازنکا در مراکز واکسیناسیون اظهار کرد: با توجه به موجودی کم واکسن آسترازنکا، در حال حاضر واکسن آسترازنکا تنها برای نوبت دومی‌ها تزریق می‌شود یعنی این واکسن برای افرادی که مرحله اول از این واکسن دریافت کرده‌اند، تزریق می‌شود.

وی افزود: قرار است در روزهای آینده محموله واکسن آسترازنکا برای تکمیل واکسیناسیون نوبت دومی‌ها به دست‌مان برسد که اگر میزان آن بیش از نیاز دوز دومی‌ها بود، برای مرحله سوم افراد نیز تزریق می‌شود اما فعلا اولویت با دوز دومی‌ها است.

دبیر شورای سلامت اهواز بیان کرد: در حال حاضر مرکز مجموعه فرهنگی ورزشی بانک صادرات در کوی مجاهد، مجموعه ورزشی هلال جنب سینما هلال، ساختمان قدیم بانک ملی در خیابان ۲۴ متری (آزادگان) و مجتمع ورزشی شهید تندگویان در فلکه نخل واکسن آسترازنکا دارند و افراد می‌توانند برای دریافت واکسن نوبت دوم به این مراکز مراجعه کنند.

وی با اشاره به موجودی کافی واکسن، گفت: مردم می‌توانند برای دریافت دوز سوم از واکسن‌های سینوفارم، برکت یا پاستوکووک پلاس استفاده کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس