نافعی و تلاش برای درخشیدن در جام ملت‌ها؛/ گلر سپاهان و شماره یک فوتبال زنان؟ سخت اما شدنی


یکی از پست‌هایی که شاید کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان نسبت به آن دلگرم باشد، در خط دروازه است چرا که گزینه‌های قابل‌اطمینانی در آن‌جا حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی فوتبال زنان در شرایطی به پایان رسید که یکی از مهم‌ترین مدعوین از سوی ایراندوست نتوانست مجوز باشگاه خود را بگیرد و از بشیکتاش ترکیه به تهران سفر کند و در اردوی ملی حاضر شود؛ مریم یکتایی. غیبتی که باعث شد تا ایراندوست در خط دروازه، مریم نامی را به جمع ملی‌پوشان اضافه کند.

در حال حاضر خط دروازه تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در جام ملت‌های آسیا چند رقیب جدی دارد، از زهره کودایی که در مرحله مقدماتی درخشید و درخشش پر سر و صدایی هم داشت تا عارفه سیدکاظمی که در تیم شهرداری سیرجان نمایش‌های خوبی را از خود در مسابقات آسیایی به جای گذاشت و مریم یکتایی در بشکیتاش، مریم نامی در پالایش گاز ایلام و البته مینا نافعی سنگربان جوان تیم فوتبال زنان سپاهان.

نافعی یکی از مهره‌های مورد اعتماد ایراندوست بوده که در طول 8 ماه گذشته پایِ ثابت اردوهای ملی به شمار می‌رود و سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در بازی‌های دوستانه مقابل ازبکستان و بلاروس نیز از او در خط دروازه استفاده کرد تا نشان بدهد که از عملکرد فنی نافعی راضی است.

هر چند که خیلی‌ها معتقدند کودایی سنگربان شماره یک تیم ملی در جام ملت‌ها خواهد بود، اما نافعی در تلاش است تا بتواند در زمان باقیمانده نظر کادرفنی را به خود جلب کند و بعد از درخشش در بازی‌های سپاهان در لیگ برتر، این‌بار در تیم ملی بتواند در نقش دروازه‌بان اول وارد میدان شده و در جام ملت‌ها مقابل رقبایی چون هند، چین و چین‌تایپه بدرخشد.

نافعی و تلاش برای درخشیدن در جام ملت‌ها؛/ گلر سپاهان و شماره یک فوتبال زنان؟ سخت اما شدنی

عکاس: امیرحسین خیرخواه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری