نمکی با نام تجاری «کریستاله» فاقد علامت استاندارد است


نمکی با نام تجاری «کریستاله» فاقد علامت استاندارد است

مدیرکل استاندارد ایلام از غیر استاندارد بودن نمک با نام‌های تجاری «کریستاله» خبر داد و گفت: فرآورده‌ی ذکر شده مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

«مهناز همتی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده، مشخص گردید فرآورده نمک با نام تجاری «کریستاله»، با علامت استاندارد و بدون کد رهگیری استاندارد در سطح مراکز عرضه شهرستان مهران توزیع و به فروش رسیده است.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به حضور کارشناسان استاندارد و اداره صمت در نانوایی‌های شهرستان مهران و جمع‌آوری این فرآورده، افزود: از آنجایی که علامت استاندارد درج شده بر روی محصول مذکور جعلی و فاقد اعتبار می‌باشد، لذا از همشهریان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و خانواده، از خرید و مصرف این محصول غیراستاندارد خودداری کنند.

همتی در پایان افزود: از کلیه همشهریان عزیز خواهشمندیم با توجه به اهمیت موضوع و حفظ سلامت مردم در صورت رؤیت این فرآورده در مراکز عرضه، ضمن عدم خرید آن، موضوع را از طریق شماره تماس ۳۲۲۲۵۹۵۵ به اداره کل استاندارد ایلام یا به سامانه پیامکی اداره کل ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ و سامانه تلفنی ۱۵۱۷ منعکس نمایند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر