فرماندارگناوه: دهیاران برنامه مدون داشته باشند


فرماندارگناوه: دهیاران برنامه مدون داشته باشند

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: دهیاران این شهرستان برای پرداختن به مسایل و مشکلات و توسعه روستاهای خود نگاهی بلند با برنامه‌ریزی مناسب و مدون داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در نشست با دهیاران این شهرستان افزود: دهیاران در برنامه‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده، اولویت بندی و براساس نیازمندی‌های هر روستا اقدام کنند.

وی گفت: باید برای گره گشایی از مشکلات روستائیان تمام توان خود را به کار گرفت و در رفع مشکلات مظلومان و محرومان و کسانی که فریاد رسی ندارند مجدانه و انقلابی کار و تلاش کرد.

صفری بیان کرد: نگاه راهبردی و برنامه‌ریزی در هر کدام از روستاهای شهرستان گناوه منطبق با ظرفیت‌های همان روستا باشد.

وی اظهارداشت: نظارت کامل بر پروژه‌ها و هزینه‌ها به طور جدی بررسی و در کنار بیان مشکلات روستاها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر منطقه بیان شود.

صفری با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹ دی افزود: حماسه ۹ دی ادامه مسیر پیوند ناگسستنی ملت غیور ایران اسلامی با رهبری و ولایت بود.

فرماندارگناوه ادامه داد: در فتنه ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی در صدد ضربه به نظام و انقلاب بودند اما با درایت و نقش بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب و حضور ملت از این توطئه خطرناک به سلامت عبور کردیم.

وی با گرامیداشت دومین سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی برای همه اسوه و الگو است و راه نجات و اقتدار مظلومان و ستمدیدگان و آزادگان را با تکیه بر ایمان الهی و قدرت مردمی به عالم نشان داد.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر گفت: رعایت توازن در توسعه روستاهای استان بوشهر که از خواسته‌های دولت انقلابی است بجد مورد توجه قرار دارد.

پرویز شعبانی افزود: نظارت دقیق و بازدید از پروژه‌ها و نحوه عملکرد هزینه کرد اعتبارات توسط دهیاری ها از اولویت های دیگر این مدیریت است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه درحال بودجه نویسی سال ۱۴۰۱ هستیم، دهیاران پروژه های موردنیاز و اولویت دار طرح هادی را مدنظر قرار داده و اعلام کنند.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر خطاب به دهیاران گناوه گفت: به دنبال کارکردن پروژه‌های انتخاباتی نباشید بلکه تمرکز و اولویت کاری خود را به پروژه‌های مورد نیاز و ضروری مردم معطوف کنید.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت