کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت


کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

کرم‌های آبرسان بسیار زیادی در بازار موجود هستند که می‌توانید از داروخانه‌ها، آنلاین‌شاپ‌ها یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا بهداشتی‌فروش‌ها تهیه کنید. می‌دانید کدام برای پوست‌تان بهتر است؟ ایرانی یا خارجی؟ در ادامه بخوانید.

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

یکی از مهم‌ترین کلیدهای پوست سالم و زیبا، توجه به آبرسانی پوست است. اگر پوست آب میان‌بافتی خود را از دست بدهد؛ خیلی زود وارد مراحل پیری می‌شود. برای پیش‌گیری از چنین وضعیتی نه تنها باید رژیم غذایی خوبی داشته باشید؛ بلکه باید مراقب باشید که رطوبت، پوست از دست نرود. برای این منظور می‌توانید از یک کرم آبرسان قوی استفاده کنید. در کشور ما انواع خارجی و ایرانی این نوع کرم، به فروش می‌رسد که احتمالا برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که کدام یک از این کرم‌ها، بهتر است. در ادامه انواع کرم آبرسان را برای انواع پوست بررسی می‌کنیم.

در این مقاله می‌خوانید:

کرم آبرسان چیست و چه انواعی دارد؟ انواع کرم آبرسان پوست کرم آبرسان قوی پوست باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ موارد استفاده کرم آبرسان کرم آبرسان قوی برای پوست خشک کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی چرب کرم آبرسان قوی پوست صورت ایرانی کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی کرم آبرسان قوی ایرانی واقعا خوب است

کرم آبرسان چیست و چه انواعی دارد؟

آبرسانی به پوست فقط برای کسانی که پوست خشک یا آسیب‌دیده دارند، نیست. تمام افراد برای داشتن پوست سالم باید هم نوشیدنی‌ها و غذاهای آب‌دار را میل کنند؛ هم مراقب باشند که آب پوست‌شان از دست نرود. به منظور پیش‌گیری از دست رفتن آب پوست می‌توانید عوامل خشکی پوست را کاهش دهید. هم می‌توانید از محصولات آبرسان، استفاده کنید. آبرسان‌ها به نسبت نوع پوست، محل مصرف و شرکت سازنده، انواع مختلفی دارند.

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

انواع کرم آبرسان پوست

کرم‌های آبرسان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند:

آبرسان پوست خشک آبرسان پوست چرب آبرسان ایرانی آبرسان خارجی آبرسان صورت آبرسان بدن

مطلب پیشنهادی: بهترین کرم آبرسان صورت کدام است؟

کرم آبرسان قوی پوست باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

در مورد ویژگی‌های کرم‌های آبرسان باید بگوییم که این کرم‌ها در فرمول خود آب و مواد پایدار کننده ترکیب چربی و آب دارند. این مواد که در اصل امولسیون‌کننده هستند؛ کمک می‌کنند، رطوبت داخل کرم آبرسان روی پوست بماند و به تدریج جذب شود. هرچه کرم آبرسان قوی‌تر باشد؛ امولسیون‌کننده‌ها و پایدارکننده‌های آن آب داخل بافت کرم را به مدت بیشتری روی پوست نگاه می‌دارند. یک کرم آبرسان خوب باید:

به مدت کافی پوست را مرطوب نگاه دارد. مناسب نوع پوست باشد. حساسیت ندهد. ویژگی‌های فیزیکی جذابی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی: بهترین کرم دور چشم زیر ۳۰ سال و بالای ۴۰ سال

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

بهترین حالت فیزیکی آبرسان

در بازار انواع کرم‌ها، قطره‌ها و ژل‌های آبرسان وجود دارند اما کدام بهتر است؟ کدام‌یک برای پوست بهتر است؟ در پاسخ باید بگوییم نوع کرم این محصولات آبرسان، به دلیل خاصیت پخش‌کنندگی بهتر و ماندگاری مناسب‌تر روی پوست، میان مردم رواج بیشتری دارند. سایر انواع آبرسان هر از گاهی توسط شرکت‌های محصولات آرایشی و بهداشتی تبلیغ می‌شوند اما در تمام این سال‌ها انواع کرم آبرسان قوی، برای پوست مناسب‌تر هستند.

موارد استفاده کرم آبرسان

کرم آبرسان قوی صورت کرم آبرسان قوی بدن

کرم‌های آبرسان را می‌توانید هم برای صورت تهیه کنید هم به دنبال انواع مناسب برای بدن بگردید.

مطلب پیشنهادی: کرم رفع ترک پوست، بهترین و موثرترین

کدام قوی‌تر است؟

معمولا آبرسان‌های بدن ضعیف‌تراند زیرا پوست بدن با لباس پوشانده می‌شود و عوامل خشک‌کننده پوست کمتر با پوست بدن در تماس هستند. کرم‌های آبرسان قوی معمولا برای دست و صورت استفاده می‌شوند که بیرون از لباس قرار می‌گیرند.

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

کرم آبرسان قوی برای پوست خشک

یک آبرسان قوی معمولا شامل موادی است که تمامی این مواد را در خود داشته باشد:

نرم‌کننده‌ها (چربی‌ها و روغن‌ها) اسکوالن مرطوب کننده‌ها مواد مسدود کننده

مطلب پیشنهادی: تاثیر کرم برای رفع چروک صورت

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

کرم‌های آبرسانی که برای انواع پوست کاربرد دارند؛ معمولا ضعیف‌تر عمل می‌کنند و این ویژگی‌ها را دارند:

بوی‌شان ملایم است. بافت سبک و یک دست دارند. بسته‌بندی‌شان ساده است.

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک

آبرسان‌های پوست‌های خیلی خشک، با موادی مسدودکننده، بعد از استعمال روی پوست، یک لایه نازک روی پوست ایجاد می‌کنند که نمی‌گذارد رطوبت کرم آبرسان از پوست تبخیر شود. به این ترتیب کم‌کم‌ رطوبت داخل بافت کرم جذب پوست می‌شود.

مطلب پیشنهادی: خشکی پوست در بارداری، کرم مرطوب کننده استفاده کنم؟

کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی چرب

معمولا کرم‌های آبرسان برای پوست چرب، میزان روغن یا چربی کمتری در فرمول خود دارند. تولیدکنندگان محصولات مراقبت از پوست، معمولا انواعی از روغن را برای پوست چرب انتخاب می‌کنند که با بافت پوست چرب سازگاری داشته باشد و سبب ایجاد جوش نشود.

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

کرم آبرسان قوی پوست صورت ایرانی

در کشور ما تولیدکنندگان محصولات مراقبت پوستی زیادی فعال هستند. این شرکت‌ها محصولات واقعا خوبی را تولید می‌کنند که در میان همه آنها این دو مورد بسیار پرطرفدار هستند.

کرم آبرسان قوی لدورا کرم آبرسان قوی برای پوست چرب سینره

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی

همه خانم‌ها و آقایان دوست دارند محصولات مراقبت پوستی خود را از انواع برندهای مشهور خارجی تهیه کنند؛ این محصولات با توجه به تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی کشور، بسیار گران هستند. همچنین ممکن است، نتوانید به راحتی تهیه‌شان کنید. با این حال اگر قصد سفر به خارج از کشور دارید دو برند زیر آبرسان‌های خیلی خوبی دارند.

کرم آبرسان قوی برای پوست چرب اون کرم آبرسان قوی لورال

کرم آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

کرم آبرسان قوی ایرانی واقعا خوب است

برای خریدن کرم آبرسان قوی یا معمولی پوست صورت، دست یا بدن لازم نیست حتما بودجه سنگینی کنار بگذارید. انواع آبرسان‌های ایرانی کیفیت مناسبی دارند و مردم آنها را دوست دارند. بنابراین بهتر است بودجه خود را برای مقاصد دیگر اختصاص دهید. اگر دوست دارید از جدیدترین ترندهای پوست، مو و زیبایی با خبر باشید؛ هر روز به نی‌نی‌بان سر بزنید؛ مطالب ما روزانه در اختیار شما عزیزان است.

مطالب پیشنهادی:

ضد آفتاب چیست؟ کرم ضد آفتاب خوب چه ویژگی هایی دارد؟ شامپو ویتامینه و پروتئینه مناسب مو‌های رنگ شده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!