شادی در شیراز برپایه روانشناسی برای کودکان و خردسالان ساخته شد


شادی در شیراز برپایه روانشناسی برای کودکان و خردسالان ساخته شد

شادی در شیراز برپایه روانشناسی برای کودکان و خردسالان ساخته شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ پویانمایی شادی برای کودکان و خردسالان در بیست قسمت به کارگردانی مازیار محمدی‌نژاد ساخته شد و به زودی از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.
فیلمنامه این سریال بر پایه روانشناسی گروه سنی 3 تا 5 سال در زمینه‌هایی همچون دوست‌یابی، بازی‌ها و کار گروهی، ارتباط با دیگران، غلبه بر ترس‌ها، ناتوانی‌ها و... با داستانی جذاب و زیبا ساخته شده است.

مازیار محمدی‌نژاد، کارگردان و تهیه‌کننده این پویانمایی در 22 سال گذشته با ساخت 9 سریال تلویزیونی و دو فیلم سینمایی خود را به جامعه هنری عرضه کرده است. وی نخستین پویانمایی خود را در سال 1384 با فیلم سینمایی سه بعدی کارگردانی کرد.
محمدی‌نژاد با آثار خود بیش از سی جایزه جهانی و کشوری جشنواره‌های گوناگون همچون دو پروانه زرین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان و جایزه دوم بهترین اثر جشواره تولیدات تلویزیونی کشورهای اسلامی را از آن خود کرد. وی برای نخستین بار این سریال را به طور کامل در بخش خصوصی کارگردانی و تهیه کرده است.

این سریال به سفارش شرکت سنیچ (عالی‌فرد) در شرکت فیلم‌سازی زاگرس فیلم شیراز از شهریور 1399 تا پاییز 1400 ساخته شده است و به زودی ساخت سری دوم این مجموعه نیز آغاز می‌شود.
سرپرست نویسندگان این سریال، شیوا درویش، از نویسندگان صدا و سیما و مهوش افشاری، مدیر دوبلاژ آن است که همراه با شوکت حجت، خاطرات شیرین کارتون‌های بسیار جذاب دهه شصت و پیش از آن را برای بینندگان بزرگ‌سال زنده خواهند کرد.
محمدی‌نژاد گفت: دست‌اندر کاران تلویزیون و سینمای کشور، سال‌های پرشکوه هنر صنعت پویانمایی ایران را دوباره به یاد خواهند آورد؛ سال‌هایی که هزاران دقیقه پویانمای با بهترین درون‌مایه‌ها و نوترین شیوه‌های آن روز و بیشتر با سفارش صدا و سیما ساخته می‌شدند.
وی با اشاره به این که شیراز از بزرگ‌ترین و سرافرازترین قطب‌های پویانمایی کشور در آن دوران بود، افزود: هرچند سال‌ها کاهش بودجه و مشکلات اقتصادی صنعت پویانمایی کشور را دچار گرفتاری می‌کرد، در چند سال‌های گذشته با تحولات چشمگیری که در خواست بازار و روش‌های ساخت و پخش به وجود آمد، این هنر- صنعت نوپا در ایران به جایگاه اصلی خود و فراتر از گذشته بازگشته است.

شادی در شیراز برپایه روانشناسی برای کودکان و خردسالان ساخته شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...