تراکتور در برابر ذوب آهن شکست خورد


تراکتور در برابر ذوب آهن شکست خورد

تبریز- ایرنا- تیم تراکتور از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در تبریز یک بر صفر مغلوب میهمان خود تیم ذوب آهن شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن عصر چهارشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز آغاز شد.

نیمه نخست این بازی با برتری نسبی شاگردان تارتار همراه بود و در ثانیه های پایانی وقت اضافی تیم مهمان صاحب موقعیت پنالتی شد و آرمان قاسمی توانست دروازه مهدی حقیقت را باز کند تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن خاتمه یابد.

در نیمه دوم تا دقایق ۶۵ این تیم ذوب آهن بود که حمله می کرد و انگار تیم تراکتور تیم برنده میدان بود و حالت دفاعی گرفته بود.

در ۱۵ دقیقه پایانی این بازی شاگردان سولدو حملاتی را روی دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که به نتیجه نرسید.

تراکتور در برابر ذوب آهن شکست خورد

در این بازی تیم تراکتور با ترکیب مهدی حقیقت، عبدالله حسینی، آرش قادری، عبدالله ناصری، محمد مسلمی‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور(محمد قادری)، اکبر ایمانی، بهزاد سلامی، پیمان بابایی، علی دشتی(محمد عباس زاده) و سامان نریمان جهان مقابل ذوب آهن صف آرایی کرد.

تراکتور در برابر ذوب آهن شکست خورد

تیم ذوب آهن با ترکیب حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پویا پور علی، محمد سلطانی مهر(سینا اسد بیگی)، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر(مرتضی خراسانی)، میلاد جهانی(عارف رستمی)، آرمان قاسمی، سجاد دانایی(حسین ابراهیمی) و محمد خدا بنده لو(سجاد جعفری) وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را حمید حاج ملک، یعقـوب حجتی، هیوا بهمنی، کمیل غلامی و علیرضا یزدانی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در طول بازی آرمان قاسمی از ذوب آهن و اکبر ایمانی از تراکتور کارت زرد گرفتند.

تیم تراکتور با نتیجه امروز مقابل ذوب آهن با ۱۱ امتیاز موقت به رده دوازدهم سقوط کرد و تیم ذوب آهن با ۱۴ امتیاز به رده دهم جدول لیگ برتر صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان