تردید در پیروی از رهبری عین باختن است


تردید در پیروی از رهبری عین باختن است

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه در نهم دی ماه حضور مردم در صحنه به نمایش درآمد و نقشه دشمنان خنثی شد، گفت: پیروزی و موفقیت ملت ایران در پیروی از ولایت فقیه است و اگر لحظه‌ی از پیروی از ایشان تردید کنیم بدانید که باخته‌ایم.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در جمع مردم شهرستان چرداول، با تسلیت ایام حزن انگیز شهادت شهید راه ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهید جهان اسلام سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: نهم دی ماه روز بصیرت، روز حضور آگاهانه و قدرتمندانه ملت در صحنه مقابله با توطئه های استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه در نهم دی ماه حضور مردم در صحنه به نمایش درآمد و نقشه دشمنان خنثی شد، ابراز کرد: حضرت موسی(ع) وقتی که بنی اسرائیل در مقابل آن حضرت ایستادند، فرمود که خدای من، با من است و همین برای من کافی است، چرا که ایمان به خدا داشت، همین جمله نیز برای زندگی اجتماعی و سیاسی ما نیز تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با بیان اینکه فتنه به این معناست که فضای جامعه چنان غبارآلود و شبهات زیاد و فراگیر می‌شود که تشخیص حق از باطل بسیار سخت خواهد شد، در این موج شبهات و ابهامات، بصیرت لازم است که انسان حق را از باطل تشخیص دهد و این تشخیص کار هر کسی نیست، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی نه در زمان پیامبر(ص) و نه در زمان امام معصوم(ع) بوده‌اند، اما در زمان نایب امام معصوم(ع)، آنچنان گوش به فرمان هستند که برای اجرای فرامین رهبرشان، عزیزترین فرزندان خود را به میدان جهاد می فرستند و برای به اهتزاز درآوردن پرچم مکتب اسلام از جان و مال خود مایه می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی دنیا را در قبضه خود قرار داده و ابرقدرت‌ها ملت‌ها را به استضعاف کشیده‌اند، افزود: در قلب جهان اسلام، انقلابی بزرگ روی می‌دهد که برای نظریه پردازان جهان ناشناخته است، این انقلاب تاثیرات خود را در جهان می‌گذارد و بر امواج فتنه‌ها و تهدیدها از جمله کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم و .. می‌ایستد و امروز به جایی رسیده است که دشمن می‌داند که در جنگ با این ملت محکوم به شکست است.

حجت الاسلام کریمی‌تبار خاطر نشان کرد: دشمن برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی از تجربه تلخ صدر اسلام در ایجاد تفرقه و انحراف در ارزش‌ها و باورها در زمان حضرت امام علی(ع) استفاده کرده و تلاش کرد که با کادرسازی در این حوزه، مسیر انقلاب اسلامی را تغییر بدهند، تجربه‌ای که نظام استکباری در انقلاب‌های رنگین در سطح جهان داشت، و می‌خواستند همان را در نظام اسلامی اجرا کنند.

امام جمعه ایلام گفت: یکی از شگردهای آن ایجاد شبهه تقلب در انتخابات در انقلاب های رنگین بوده است، وقتی مردم حضور میلیونی در پای صندوق‌های رای داشت، استکبار جهان با نقشه شوم خود نگذاشت این شیرینی در کام مردم ایران اسلامی بماند و تلاش کردند با القای تقلب در انتخابات مردم را به جان هم بیاندازند.

وی تصریح کرد: اگر تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نبود، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با اهداف شوم خود دست می‌یافتند، مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی، وقتی متوجه شدند که توطئه‌های دشمن و بحث تقلب در انتخابات برای براندازی نظام اسلامی است و اهداف دشمن مشخص شد، همه مردم پای کار آمدند و حماسه نهم دی ماه در سطح کشور با حضور میلیونی مردم خلق شد.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه سال ۸۸ آزمون بسیار سختی برای ما به ویژه خواص جامعه بود، ادامه داد: درود بر کسانی که ایستادند و تبیین و افشاگری کردند و واقعیت‌ها را نشان دادند، در شرایط فعلی، باید از فتنه ۸۸ درس آموخت و نباید فریب شعارهای رنگارنگ دشمن را نخورد، گوش به فرمان رهبر، امام، پیشوا و ولایت فقیه باشیم، اگر لحظه از پیروی از ایشان تردید کنیم بدانید که باخته‌ایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022