فرماندار: توانمندی های ورزشی فردیس مغفول مانده است


فرماندار: توانمندی های ورزشی فردیس مغفول مانده است

کرج - ایرنا - فرماندار فردیس به استعدادهای فراوان ورزشی و محدودیت امکانات دراین شهرستان ، اعلام کرد که توانمندی های ورزشی فردیس مغفول مانده است.

ابوالفضل اینانلو روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی شهرستان فردیس افزود: فردیس ورزشکاران و قهرمانان ملی و جهانی به نامی دارد که نیازمند نگاه ویژه مسوولان است.

وی ادامه داد: این شهرستان قابلیت و ظرفیت ورزشی بالایی دارد باید از ظرفیت ها برای شکوفایی جوانان استفاده کرد.

اینانلو با تاکید بر نقش و اهمیت تربیت بدنی و ورزش در توسعه پایدار اجتماعی و انسانی و کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی، خواستار توجه جدی به مقوله ورزش و تربیت بدنی در تمامی حوزه ها و حمایت و پشتیبانی نهادهای ذیربط از ورزش شهرستان و ارتقای زیرساخت ها ، تامین و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان و رفع مشکلات آنان شد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش اظهار داشت: اجرای مصوبات جلسات همواره در دستور کار متولیان باشد و فرمانداری هم در اجرای مصوبات ورزشی پیگیری می کند.

فرماندار فردیس گفت: یکی از پایدارترین راه‌های جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ناهنجاری‌های رفتاری و سالم‌سازی محیط و زندگی اجتماعی توسعه ورزش و همگانی کردن آن است که باید برنامه ریزی دقیق برای توسعه آن صورت پذیرد.

اینانلو افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی در فردیس نیازمند همکاری تمام بخش‌های تاثیرگذار است و با استفاده از توان همه مسوولان و دستگاه‌های اجرایی می‌توان برای این امر مهم قدم‌های خوبی برداشت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز در این نشست از اقدامات شهرداری ها در تعیین محل استقرار استارتاپ، اختصاص یک دستگاه اتوبوس به عنوان کلینیک سیار ورزشیو کلینیک خانواده قدردانی کرد.

سعید کولیوند افزود: پروژه احداث خانه جوان واقع در انتهای دهکده فردیس که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، می طلبد مسوولان استانی اهتمام ویژه ای به داشته باشند.

بررسی لوایح مربوط به ورزش همگانی و واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی با برگزاری مناقصه، تجلیل از قهرمانان، زمین چمن مشکین دشت از دیگر موضوعات این نشست بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما