خطیبی: از شرایط آلومینیوم امروز راضی نبودم


خطیبی: از شرایط آلومینیوم امروز راضی نبودم

رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در کل از شرایط خودمان و بی نظمی که داشتیم، راضی نبودم و نتوانستیم امتیاز بگیریم.

هدایت صنعت نفت آبادان به عهده علیرضا منصوریان است. صنعت نفت آبادان با 9 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر جای دارد. صنعت نفت آبادان در جام حذفی مقابل نماینده قزوین قرار گرفت. صنعت نفت آبادان به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد.

به گزارش رکنا، «رسول خطیبی» سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به نفتی‌ها تبریک می‌گویم. در 10 دقیقه اول خوب بودیم و می توانستیم به گل برسیم، اما بعد از آن نفت بازی را در اختیار گرفت و موقعیت هم داشت. شرایط طوری شد که گل اول را خوردیم و بعد از آن با تغییر سیستم جبران کردیم. امروز یک مقدار بی نظم بازی کردیم و گل دومی هم که خوردیم، اتفاقی افتاد که حتی خود نفتی‌ها هم گفتند بزنید بیرون، اما این اتفاق نیفتاد و گل خوردیم، کار درستی نبود. در کل از شرایط خودمان و بی نظمی که داشتیم، راضی نبودم و نتوانستیم امتیاز بگیریم.

وی در خصوص داوری گفت: با اینکه باختیم، اما داوری خوب بود. در هفته های قبل هم که به ضرر ما گرفتند، هیچ اعتراضی نکردیم. این اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین باخت مان هم باشد. امروز مقصر اصلی من بودم و باید در بازی های بعدی جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: یک مقدار احساس کردم بچه ها با غرور وارد میدان شدند و فکر می‌کردند که بازی را برده‌اند و امیدوارم این شکست آن غرور را از بین ببرد و در بازی های بعدی دیگر این چنین نباشند. در مجموع همانطور که گفتم مقصر باخت بودم و نتوانستیم تمرکز خوبی روی کار دفاعی داشته باشم.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر