آلومینیوم بعد از 152 روز باخت؛ از منصوریان تا منصوریان


آلومینیوم بعد از 152 روز باخت؛ از منصوریان تا منصوریان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از 152 روز در یک دیدار رسمی طعم تلخ شکست را چشید تا برای اولین بار در فصل جدید به عنوان تیم بازنده زمین را ترک کرده باشد.

به گزارش ایرنا، تیم‌ فوتبال آلومینیوم اراک امروز(چهارشنبه) در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر رفت و با نتیجه پرگل سه بر یک شکست خورد تا بعد از ۱۱ بازی سرانجام در لیگ بیست و یکم با باخت مواجه شود.

این شکست در حالی برای تیم رسول خطیبی رقم خورد که آنها در لیگ و جام حذفی(۱۲ بازی) ۶ برد و ۶ تساوی را تجربه کرده بودند اما سرانجام رکورد این تیم شکسته شد. آخرین باخت آلومینیوم در هفته سی‌ام لیگ بیستم مقابل یک تیم خوزستانی دیگر یعنی نفت مسجدسلیمان رقم خورده بود؛ باختی که در تاریخ هشتم مردادماه به ثبت رسید و از آن روز ۱۵۲ روز می‌گذرد.

جالب است بدانید در آن زمان سرمربی آلومینیوم علیرضا منصوریان بود و سرمربی فعلی صنعت نفت نیز علیرضا منصوریان است.

نکته قابل ذکر دیگر این است که آلومینیوم در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ برتر تنها ۲ گل را دریافت کرده بود اما در این مسابقه با دریافت ۳ گل بیش از ۱۱ بازی قبل گل دریافت کرد.

آنها حالا با ۲۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی جای داشته و در ۳ مسابقه اخیر لیگ برتری خود به بردی دست پیدا نکرده‌اند.

آلومینیوم بعد از 152 روز باخت؛ از منصوریان تا منصوریان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد