منصوریان: تا 12 شب خوشحالیم و بعد باید روی مس تمرکز کنیم


منصوریان: تا 12 شب خوشحالیم و بعد باید روی مس تمرکز کنیم

منصوریان گفت: تا 12 شب می‌توانیم برای پیروزی برابر آلومینیوم خوشحالی کنیم و پس از آن باید انرژی و تمرکزمان را روی بازی با مس بگذاریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان برای مردم شهرشان و آبروی خودشان و خانواده هایشان بازی کردند. از روند شروع بازی بسیار راضی بودم؛ زیرا نکاتی که به بازیکنان گفته بودم را انجام دادند. خیلی خوب به بازی مسلط شدیم. از ۲، ۳ هفته پیش فرم بدنی را خوب درست کردیم. شعار همیشگی ما همه برای آبادان می‌جنگند است. بازیکنان ما تا آخر بازی با تمام وجود جنگیدند. بازیکنان ما می‌توانند تا ساعت ۱۲ امشب خوشحال باشد. بازی بعدی با مس رفسنجان بسیار سخت است و باید تمام تمرکزمان را روی آن بازی بگذاریم.

منصوریان درباره دیدارش با یکی از مدیران نفتی گفت: پیغام پالایشگاه پخش کشور را به او دادم و درخواست کردم که به ما کمک کنند تا بتوانیم پولی را که می‌خواهیم از پالایشگاه پخش بگیریم. با ۳۰ میلیارد می‌توانیم حدود ۵۰، ۶۰ درصد قرارداد اعضای تیم را بدهیم. خیلی تیم پرهزینه‌ای نیستیم. برای جنگیدن و اعتلای پرچم آبادان جزء سه تیم اول هستیم و امروز این موضوع را ثابت کردیم.

او در ادامه گفت: از بازی با پدیده به بعد، روندمان در جام حذفی تغییر کرد. بازی با فولاد سخت بود؛ زیرا آن‌ها هم مانند ما فیزیکی بازی می‌کردند. به مرور زمان با انرژی و تمرکزی که بازیکنان در تمرین می‌گذارند، به هارمونی خوبی می‌رسیم. نباید روند خوبمان را از دست بدهیم. شروین بزرگ در گل‌هایی که به آلومینیوم زدیم تاثیر داشت. حسن بیت سعید یک روز طلایی را سپری کرد. برای طیبی به تخته زدم و خدا نکند برای او مشکلی پیش بیاید؛ زیرا ستون تیم ما در عقب زمین است.

سرمربی نفت آبادان در مورد شرایط ریکانی گفت: طالب نقش خودش را پیدا کرده است و به تدریج بازیکن ۷ هفته ابتدایی فصل گذشته می‌شود. ریکانی رهبر تیم ما است و تیم به او تکیه می‌کند. میانگین دوندگی او در بازی قبلی ۱۱ کیلومتر بوده است. آمار جی پی اس هنوز نیامده، اما فکر می‌کنم برابر آلومینیوم هم در همین حدود دوندگی داشته است.

بیشتر بخوانید

صنعت نفت ۳ - آلومینیوم اراک یک/ زردپوشان نخستین شکست لیگ را به آلومینیوم تحمیل کردند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان