آذری: ناامید نشده بودم/ آقا فرهاد گفت رکورد مهم نیست


آذری: ناامید نشده بودم/ آقا فرهاد گفت رکورد مهم نیست

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درباره مصدومیتش گفت: ناامید نشده بودم؛ حدود یک سال و نیم نتوانستم بازی کنم ولی به نظرم خیلی خوب برگشتم.

به گزارش ایرنا، رضا آذری چهارشنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها زحمت کشیدند و این سه امتیاز را هم گرفتیم. انشالله بازی‌های بعدی که مهم‌تر هستند را نیز با برد پشت سر بگذاریم.

وی درباره بازگشتش به ترکیب آبی‌پوشان تهرانی خاطرنشان کرد: مدتی به دلیل مصدومیت از میادین دور بودم. با لطف خدا و کمک آقا فرهاد برگشتم. در حال بازی کردن هستم و شاید اشتباهاتی داشته باشم اما این به خاطر جوان بودنم است، با این وجود روز به روز بهتر می‌شوم.

هافبک استقلال همچنین گفت: ناامید نشده بودم. حدود یک سال و نیم نتوانستم بازی کنم. خیلی خوب به نظرم برگشتم. اما با رضا آذری که خودم می‌دانم خیلی فاصله دارم.

آذری در پایان درباره رکوردشکنی‌های استقلال اذعان داشت: آقا فرهاد خودش گفت که رکورد مهم نیست. هر هفته بازی می‌کنیم برای گرفتن سه امتیاز. انشالله آخر فصل جام را در دست وریا غفوری ببینیم و بعد از چند سال که به ناحق تیم ما به مقام قهرمانی نمی‌رسید، قهرمان شویم.

تیم فوتبال استقلال تهران با شکست یک بر صفر برابر فولاد خوزستان ۲۸ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید / تصادف تلخ کودک سر به هوا با خودرو عبوری!