حسین‌زاده: به این برد احتیاج داشتیم؛ استقلال قهرمان می‌شود


حسین‌زاده: به این برد احتیاج داشتیم؛ استقلال قهرمان می‌شود

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان گفت: برای اینکه خودمان را در کورس نگه داریم، به این برد احتیاج داشتیم.

به گزارش ایرنا، امیرحسین حسین‌زاده چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: خدا را شکر یک بازی مهم را بردیم. به این برد برای اینکه خودمان را در کورس نگه داریم احتیاج داشتیم. فقط سه امتیاز برای ما مهم بود. بازی سخت و درگیرانه‌ای بود. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و دل هواداران را شاد کردیم.

هافبک استقلال در مورد اینکه آیا اخراج بازیکن فولاد درست بود، خاطرنشان کرد:‌ اگر لباسم را گرفته بود می‌توانستم به حرکت ادامه، دهم اما واقعاً نمی‌توانستم حرکت کنم، باید هر طور شده می‌ایستادم.من کسی را کنارم ندیدم. اگر رد می‌شدم تمام بود و به دروازه‌بان می‌رسیدم.

حسین‌زاده در پایان درباره شرایطش در استقلال گفت: خدا را شکر شرایطم خوب است. کارهایی که از من خواسته می‌شود انجام می‌دهم. به امید خدا استقلال قهرمان می‌شود.

تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان با ۲۸ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران تا پایان هفته دوازدهم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت