منصوریان فاتح نبرد فوق کری هفته!/عکس


منصوریان فاتح نبرد فوق کری هفته!/عکس

ورزش سه نوشت: شاید علی منصور به مهم ترین برد خود در نیم فصل اول رسیده باشد. برد مقابل تیمی که تنش‌ فراوانی با آن‌ها داشت.

حتی کسانی که پیگیر اخبار علیرضا منصوریان نبودند، متوجه حواشی به وجود آمده بین این سرمربی و آلومینیوم اراک در ابتدای فصل شدند. فردی که پس از عدم سازگاری با اراکی‌ها راهی آبادان و صنعت نفت شد تا دوران جدیدی را اینبار کنار جنوبی‌ها تجربه کند.

در حالی که نفتی‌ها در غیاب علی منصوریان فصل را با شرایط نامطلوب شروع کردند، پس از بازگشت این مربی یواش یواش به فرم ایده‌آل رسیده‌اند. طوری که در چهار بازی اخیرشان در لیگ و جام حذفی به سه برد و یک تساوی مقابل فولاد آن هم در اهواز رسیده‌اند.

نفتی‌ها که در هفته گذشته به علت مشکلات شدید مالی قصد انجام تمرین نداشتند پس از صحبت علیرضا منصوریان متحدتر از قبل برای جبران نتایج ابتدای فصل مقابل آلومینیومی قرار گرفتند که تا به اینجا شکستی را تجربه نکرده بود و با دریافت دو گل عنوان خط دفاع برتر لیگ را یدک می‌کشید.

بیشتر بخوانید:

اما همه این عناوین مانع از انگیزه بالای بازیکن صنعت نفت نشد. طوریکه توانستند بازی را با برتری نسبی شروع کنند و در همان نیمه اول نیز با ثبت گل برتری برنده به رختکن رفتند.

ثبت نتیجه ۳-۱ در انتهای بازی نشان می‌دهد که علی منصور برنده نبرد حیثیتی هفته با بردی ایده‌آل شده است. جدالی که برای منصوریان از سه امتیاز مهم‌تر بود و علاوه بر شکست تیم سابقش، باعث صعود نفتی‌های آبادان تا رده دوازدهم جدول شد.

منصوریان فاتح نبرد فوق کری هفته!/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1587521

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر