نویدکیا: باید از هواداران عذرخواهی کنیم


نویدکیا: باید از هواداران عذرخواهی کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس علاوه بر گل یک موقعیت هم داشت و غیر از آن خبری نبود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محرم نویدکیا پس از شکست سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اگر منصفانه بگویم، نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و باید از موقعیت ها استفاده می‌کردیم و نشد. پرسپولیس علاوه بر گل یک موقعیت هم داشت و غیر از آن خبری نبود.

وی ادامه داد: برایم یک مقدار عجیب است که جلوی استقلال، 12 موقعیت و پیکان چند موقعیت و امروز هم همینطور. باید از هواداران عذرخواهی کنیم. می‌دانیم که چقدر این بازی برای آنها مهم بودو. راه سخت احتیاج به آدمهای سخت دارد. بازیکنان خوبی داریم که با تمام وجود تلاش می‌کنند. یک روز بدشانسی ها تمام می‌شود و شرایط تیم خوب می‌شود و موقعیت ها به گل ختم می‌شود.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: باید مسیر را خیلی محکم و قوی ادامه دهیم. با نشستن و قصه خوردن چیزی درست نمی‌شود. بازیکنان ما همه آن چیزهایی که خواسته ایم را انجام می‌دهند و قطعا این مسیر به نتیجه می‌رسد.

نویدکیا با اشاره به اینکه خیلی ناراحت هستم که سه هفته پیاپی باختیم، گفت: می‌دانم که روزهایی سختی در انتظارم است که بخواهم این نتایج را جبران کنم. اگر موقعیت‌های ما را در طول بازی نگاه کنید تیمی هستیم که کمترین شانس را به حریفان دادیم، بنابر این باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و نقاط ضعفی که داریم که هرچند کم هم است، برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بعد از گل دفاعی بازی کرد، اظهار داشت: نمی‌توانم از آنها ایراد بگیریم. حریف می‌خواست از گلش محافظت کنند، اما ما هم از موقعیت ها استفاده نکردیم. آنها حق دارند هر جور دوست دارند تاکتیک شان را اجرا کنند و مشکل از ما بود.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه شایعه شده در نیم فصل با پرسپولیس بازیکن معاوضه خواهید کرد، گفت: من به عنوان مسئول فنی تیم اصلا چنین چیزی را تا حالا نشنیدم.

نویدکیا در مورد اینکه آیا بازی در زمین بی کیفیت روی کار شما تاثیر گذاشت یا خیر، تاکید کرد: این یک چیز طبیعی است که اگر ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم، کیفیت مان بهتر می‌شد، اما راهی نداشتیم و کمیته انضباطی تصمیم گرفته و حق اعتراضی هم نداشتیم و راهی باقی نمانده بود.

وی در پایان عنوان کرد: ما همان فلسفه همیشگی خودمان را ادامه می‌دهیم و مالکیت توپ زیاد خواهیم داشت. تا اینجای کار هم بچه ها خیلی خوب کار کردند، اما هنوز به آن درجه نرسیدیم که از شانس ها استفاده کنیم.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج