وزارت ورزش وجوانان: حماسه نهم دیماه عمق پیوند ولایت و مردم است


وزارت ورزش وجوانان: حماسه نهم دیماه عمق پیوند ولایت و مردم است

تهران- ایرنا- وزارت ورزش وجوانان در بیانیه ای نوشت: حماسه نهم دی ماه عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی است.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه نوشت: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در به نمایش گذاشتن عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این روز در تاریخ کشورمان برگ زرینی از حماسه آفرینی مردمی است که در تمامی عرصه ها مقتدرانه به عنوان پشتوانه ایی عظیم در برابر توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی ایستادند و اعلام کردند پبرو راه شهدا، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب هستند.

سالروز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت ایران اسلامی با ارزش های انقلاب و ولایت، که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که خشم و عصبانیت دشمنان ومنافقین را در پی داشت.

در این بیانیه می خوانیم: ملت ایران در طول تاریخ تمدن ساز خود، نشان دادند که به موازات رشد و بالندگی انقلاب اسلامی، با وجود تمامی مسائلی که منبعث از فتنه های دشمنان ایران اسلامی است، به شعور سیاسی و بصیرت انقلابی شان افزوده شده است. خدای را شاکریم که ملت شریف ایران با بصیرت انقلابی خود ماندگار ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و فتنه معاندان قسم خورده ی انقلاب و نظام را خنثی کرد.

وزارت ورزش و جوانان در این بیانیه ضمن قدرانی از مردم فهیم، بصیر و انقلابی عنوان کرد: بار دیگر با محکوم کردن فتنه ی آشوب گران و اعلام پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همراه و همگام با سایر آحاد مردم در صحنه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل