عکس‌های منتخب گاردین از رویدادهای 2021


عکس‌های منتخب گاردین از رویدادهای 2021

گاردین در گزارشی مجموعه‌ای از عکس‌ها را با عنوان «برترین تصاویر سال 2021» منتشر کرده است. از میان مجموعه عکس‌های گاردین، در این بخش، سه مورد از عکس‌های برتر را می‌بینید. این سه عکس از سوی سه خبرگزاری معتبر آسوشیتدپرس، خبرگزاری فرانسه و گتی‌ایمیجز انتخاب شده‌اند و سه فضا و موقعیت مختلف را به نمایش گذاشته‌اند. در ادامه توضیحات مختصری درباره هر یک...

عکس‌های منتخب گاردین از رویدادهای 2021

خانه‌ پوشیده از خاکستر

آتش‌فشان جزایر قناری

عکاس: Emilio Morenatti

آسوشیتدپرس: عکاس این عکس‌ می‌گوید وقتی برای نخستین‌بار به «لا پالما» برای پوشش خبر فوران آتش‌فشان «کامبر ویجا» رفته بود، خانه‌ای را دید که کاملا با خاکستر پوشانده شده است. او در ابتدا قصد داشت با پای پیاده به نزدیکی خانه برود؛ اما به‌دلیل تخته‌ سنگ‌های داغ و سنگ‌هایی که از آتش‌فشان سرازیر می‌شدند این امر امکان‌پذیر نبود.

عکس‌های منتخب گاردین از رویدادهای 2021

پلیس در برابر یک راهبه

اعتراضات میانمار

عکاس: Myitkyina News Journal

خبرگزاری فرانسه: آنگ سان‌سوچی، رهبر سابق میانمار و مشاور دولتی این کشور در جریان کودتای نظامی یکم فوریه 2021 عزل شد. در نتیجه اعتراضات، صدها نفر از جمله ده‌ها کودک به دست نیروهای امنیتی کشته شدند. این عکس راهبه‌ای را نشان می‌دهد که در شهر شمالی ماییتکینا به ماموران پلیس به‌دلیل سرکوب کردن اعتراض می‌کند.

عکس‌های منتخب گاردین از رویدادهای 2021

بافتنی وسط معرکه

المپیک توکیو

عکاس: Clive Rose

گتی‌ایمیجز: عکاس این عکس را در المپیک 2021 توکیو از تام تادالی، دقایقی قبل از فینال سکوی ۱۰ متری المپیک ثبت کرده است. با توجه به پروتکل‌های کووید زمان کافی برای بازگشت او به دهکده المپیک و تجدید قوا وجود نداشت؛ درنتیجه تام در گوشه‌ای ساکت از استخر شنا میل‌های بافندگی خود را بیرون درآورد.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند
کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش