فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم


فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

رکنا : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت رکنا مطالعه کنید.

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز در دست گرفتن کنترل کارها و دادن نظم و ترتیب به برنامه هایتان بسیار آسان خواهد بود و می توانید احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان و توانایی هایتان در انجام کارها پیدا کنید. فقط این نکته را یادتان باشد که هر کاری که اکنون انجام دهید اثراتی طولانی مدت روی شما و آینده تان خواهد داشت. مسائل جدی و مهمی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را فراموش نکنید. هرچه زودتر این کار را انجام دهید به نفع خودتان خواهد بود.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز آنقدر در رابطه با برنامه هایی که برای آینده تان دارید هیجان زده هستید که اصلا صبر و طاقتی ندارید و نمی توانید یک جا بند شوید. متاسفانه این که مثل یک توپ به در و دیوار بزنید و یک جا بند نشوید حتی اگر هیجان انگیز باشد هم برای شما نتایج چندان رضایت بخشی به همراه نخواهد داشت و باعث رسیدن شما به اهدافتان نخواهد شد. از این همه انرژی که در وجود خود احساس می کنید به درستی استفاده کنید و کارهایی که به عهده تان هستند را انجام دهید. سعی کنید بیش از اندازه برنامه ریزی های گسترده نکنید و وعده و وعیدهای بی پایه و اساس به دیگران ندهید، وگرنه پس از فروکش کردن این همه انرژی پشیمان خواهید شد.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز فکر می کنید که همه چیز تحت کنترل شما قرار دارد و با آرامش روزتان را پیش می برید و هوشیاری و بازدهی شما در حداکثر میزان ممکن خود قرار دارد. ولی یک اتفاق ناگهانی ممکن است باعث شود نسبت به انتخاب های این چند وقت اخیر دچار تردید شوید. حقیقت این است که شما نمی توانید اتفاقاتی که در گذشته افتاده اند را باطل کنید. ولی اگر وقت تان را بیش از حد صرف فکر کردن به اتفاقات گذشته نکنید، خواهید توانست تعهداتی که داده اید را اجرا کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد از لحاظ احساسی آمادگی لازم برای تصمیم گیری را ندارید و این در حالی است که فکر می کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه های زیادی پیش رو دارید که شما را به خود فرا می خوانند و همه آنها را می خواهید و نمی توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهن تان به ثبات خواهد رسید و برای تصمیم گیری آزاد خواهد شد، تا آن موقع کمی صبر کنید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن را برای خودتان ممکن کنید، بهتر است منطقی باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز در یکی از روابط شخصی و یا کاری تان ممکن است طرف مقابل تان بخواهد شما را به انجام کاری مجبور کند که تمایلی به انجام آن ندارید و یا آمادگی لازم برای آن را ندارید و این موضوع باعث ایجاد فشار و استرس خواهد شد. اگر نسبت به این که توانایی انجام کاری که از شما خواسته می شود را دارید تردیدی در دل تان وجود دارد این موضوع را با طرف مقابل تان در میان بگذارید. داشتن صداقت رمز رسیدن به موفقیت در هر نوع رابطه ای است. امروز ممکن است به چیزی یا کسی چسبیده باشید که انگار می خواهد از دست شما فرار کند. این کار شما مثل این است که بخواهید یک ماهی خیس را با دست بگیرید. هرقدر آن را محکم تر در دستان تان فشار دهید احتمال این که از دست تان لیز بخورد و در برود بیشتر است.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد اگر کسی از شما تعریف می کند با روی باز حرف های او را پذیرفته و آنها را فقط به عنوان کلماتی بی معنی در نظر نگیرید. شما هم سعی کنید که سخاوتمند باشید و با کلمات خوشایند خود او را خوشحال کنید. این کار برای شما هیچ هزینه ای به همراه ندارد ولی برای طرف مقابل تان به اندازه یک دنیا می تواند ارزش داشته باشد. اگر احساس می کنید که خیلی حال و حوصله ندارید خودتان را سرزنش نکنید، همه ما گاهی به استراحت نیاز دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما می گوید از این که از حدود و مرزهایی که برای خودتان تعیین کرده اید فراتر بروید وحشت دارید ولی اگر این کار را نکنید چیزهای خیلی زیادی را از دست خواهید داد. یادتان باشد که در زندگی باید ریسک کرد. امروز شاید فرصتی پیش بیاید تا با شریک زندگی تان در مورد نیازهای برآورده نشده تان حرف بزنید، ولی مواظب باشید که با بیان کردن تمامی نیازهایتان به یک باره شاید باعث شوید که به احساسات طرف مقابل تان ضربه وارد شود. این کار را به مرور زمان هم می توانید انجام دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد هیچ کس به اندازه اعضای نزدیک خانواده نمی توانند روی آدم تاثیر بگذارند. سعی کنید احساسات خود را با ذهن و عقل تان هماهنگ کنید. نه زیادی احساساتی باشید و نه زیادی منطقی. تا حد امکان به حرف های دیگران گوش کنید. این را بدانید که حتی در میان حرف های ساده آدم ها هم می توانید مسائل مهمی برای آموختن پیدا کنید. با درک درست داشتن از اطرافیان می توانید مراتب احترام خود را به آنها نشان دهید.

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسائل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.

فال شخصی روزانـه متولدین دی

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

در فال روزانه شما آمده است امروز می توانید وجهه دیگری از گفت‌وگوها و موضوعات مختلف را ببینید. امروز خیلی هیجان زده و شاد هستید و دائم دل تان می خواهد حرف بزنید. اما از هر نوع بحث و مشاجره ای پرهیز کنید. هیچ کسی از انرژی منفی خوشش نمی آید. سعی کنید حرف دیگران را نیز بشنوید و از آنها درس بگیرید. لازم نیست حرف دیگران را تاکید کنید اما گوش کردن به آن ضرری ندارد. گوش کردن به آن سختی که تصور می کنید، نیست.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می‌توانید با استفاده از آن تمام اشتباهات و تجربیات گذشته‌تان را جبران . از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال روزانه شخصی / 9 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد در این فکر هستی که همه چیز را از نو شروع کنی تا جبران مافات شود. هرچند گناهکاری ولی راه توبه را پیش گرفته ای و از این به بعد رحمت خداوند شامل حالت می شود. خودت را به دست سرنوشت بسپار. اگرچه خسته و ضعیف شده ای ولی با همت باز هم جوان و پرانرژی می شوی به تمام اهداف و مقاصد خود می رسی. مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به آرزوهایت برسی.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 6.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس