توخل: همه چیز علیه چلسی است!


توخل: همه چیز علیه چلسی است!

توماس توخل، سرمربی چلسی معتقد است حداقل یک پنالتی به سود تیمش در دیدار مقابل برایتون اعلام نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج ضعیف چلسی در هفته های اخیر امشب نیز ادامه یافت و آنها با قبول تساوی 1-1 در مقابل برایتون، دو امتیاز مهم دیگر نیز از دست داده و در فاصله هشت امتیازی جدول قرار گرفتند. توماس توخل شرایط تیمش را دشوار توصیف کرد و البته مدعی شد داور باید در دو صحنه به سود چلسی پنالتی می گرفته و این تیم رخ نداده است.

توماس توخل گفت: "در حال حاضر اوضاع اینگونه است و باید در این شرایط خود را با انتظاراتی که از تیم وجود دارد وفق دهیم. من برای کسب پیروزی مقابل برایتون تصمیمات بزرگی گرفتم، اما حالا نمی دانم باید چه انتظاری از بازیکنان چلسی داشته باشم. برایتون در مسابقه امشب چیزی برای از دست دادن نداشت و با اعتماد به نفس بازی کرد. اما ما نیز فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

توخل: همه چیز علیه چلسی است!

معمولا در رابطه با این مسائل صحبت نمی کنم، اما به نظر من یک پنالتی 100 درصدی روی کریستین پولیشیچ و یک پنالتی احتمالا روی میسون مونت اعلام نشد و اگر این اتفاق رخ می داد با دو گل از برایتون پیش می افتادیم.

ریس جیمز دچار مصدومیت همسترینگ و آندریاس کریستنسن از ناحیه کمر مصدوم شده است. ما پیش از شروع این دیدار نیز می دانستیم که مسابقه سختی در انتظار چلسی خواهد بود و معدود تیم هایی برابر برایتون نمایش خوبی از خود ارائه می دهند.

ما نمی دانیم پس از مصدومیت بازیکنان و شیوع ویروس کرونا چه چیزی می توانیم از بازیکنان بخواهیم و من ​​نمی دانم آنها قادر به انجام چه کاری هستند. مصدومیت ریس جیمز ضربه بزرگی به چلسی بود. از نظر من تصمیم داور در عدم اعلام دو پنالتی برای ما وحشتناک بود و حتی او تمایلی به بازبینی صحنه نیز نشان نداد. همه چیز علیه ما پیش می رود و دو مصدوم دیگر نیز به بازیکنان غایب چلسی اضافه شدند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها