مدال برنز پاورلیفتینگ جوانان آسیا از آن ورزشکار ملایری


مدال برنز پاورلیفتینگ جوانان آسیا از آن ورزشکار ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از کسب مدال برنز پاورلیفتینگ جوانان آسیا توسط ورزشکار ملایری خبر داد و گفت: علی نجفی با کسب سه مدال درخشان برنز و نقره مسابقات پاورلیفتینگ جوانان آسیا با اقتدار بر سکوی سومی آن ایستاد.

به گزارش ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا در این رابطه با بیان اینکه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جوانان آسیا به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد، افزود: علی نجفی ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری توانست در رشته های پرس سینه، اسکات و ددلیفت به ترتیب یک مقام نایب قهرمانی و دو مقام سومی و در مجموع مقام سوم جوانان آسیا را از آن خود کند.

وی در ادامه به حضور داور بین المللی ملایری در مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور اشاره و اظهارکرد: " رضا صفرخانیان" داور بین المللی ملایری طی حکمی برای قضاوت و داوری مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور انتخاب و معرفی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور جام خلیج فارس به میزبانی پایتخت ایران زمین تهران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، افزود: طی حکمی از سوی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران " رضا صفرخانیان" داور بین المللی این شهرستان برای قضاوت و داوری مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور انتخاب و دعوت شد.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: صفرخانیان، داور بین‌المللی درجه ۲ و مربی بین‌المللی تکواندو دارای کمربند مشکی دان هفت و دان پنج کوکی وان جهانی استان همدان و ملایر است که سابقه حضور در مسابقات بین‌المللی صربستان، جام باشگاهای آسیا، جام فجر، لیگ ها و قهرمانانی تکواندو کشور را در کارنامه داوری خود دارد و از سوی همین فدراسیون نیز به عنوان داور نمونه مسابقات انتخابی تیم ملی انتخاب و معرفی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا