تجدید میثاق گیلانیان با ولایت در بزرگداشت 9 دی


تجدید میثاق گیلانیان با ولایت در بزرگداشت 9 دی

رشت - ایرنا - مردم همیشه در صحنه گیلان امروز پنجشنبه با حضور در اجتماع بزرگداشت روز بصیرت در یوم الله 9 دی بار دیگر میثاق خود با ولایت و رهبری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با رعایت کامل توصیه‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های مختلف استان گیلان برگزار شد.

مردم مومن و انقلابی استان گیلان همواره ثابت کرده‌اند که در هر شرایطی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند آنان در سال ٨٨ یک روز زودتر از هموطنان در سایر استان‌های کشور به میدان آمدند و حماسه ماندگار هشتم دی را آفریدند و زمینه خلق حماسه جاودان یوم‌الله نهم دی را فراهم آوردند.

مردم گیل و دیلم امروز نیز با گذشت ١٢ سال از آن روزها با حضور پرشور در اجتماع بزرگ نهم دی در دوزادهمین جشن میثاق با رهبری و ولایت شرکت کردند و عشق و ارادت خود را به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

اجتماع بزرگ نهم دی در رشت مرکز استان گیلان نیز امروز با حضور پرشور مردم همیشه در صحته و حافظ انقلاب اسلامی در پیاده راه فرهنگی این شهر برگزار شد.

قشرهای مختلف مردم در اجتماع باشکوه رشت «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» سردادند و تنفر و انزجار خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند.

«وحدت مردم ما رمز سعادت است پیروی از ولایت عین عبادت ماست»، «برائت از فتنه گر شعار ملت ماست پیروی از ولایت باعث عزت ماست»، «شد ٩ دی باعث عزت ما گشت فنا دشمن ملت ما»، «ما به مسیر شهدا می رویم فدایی رهبر خود می شویم» و «آن که مسیرش همه نورانی است شهید راه حق سلیمانی است» از دیگر شعارهای شرکت کنندگان در اجتماع ٩ دی در پیاده راه فرهنگی رشت بود.

یوم‌الله نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ثبت شده که یادآور حماسه ماندگار مردم انقلابی ایران اسلامی در مقابله با فتنه سال ۸۸ است.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان در اجتماع بزرگداشت یوم الله نهم دی در پیاده راه فرهنگی رشت سخنرانی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش