به خاطر اقا طالب اعتصاب نکردیم/ بزرگ:جشنی که آخر بازی گرفتیم حرف نداشت


به خاطر اقا طالب اعتصاب نکردیم/ بزرگ:جشنی که آخر بازی گرفتیم حرف نداشت

مهاجم بلندبالای نفت آبادان در فرمی بسیار خوب به سر می‌برد و بعد از نتایج مثبت این چند هفته بازهم با ما به صحبت می‌نشیند.

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی پر گل صنعت نفت در برابر آلومینیوم گلی به ثمر نرساند اما تاثیر گذار بازی کرد و در جشن بعد از برد و رقص و سجده شکر هم‌تیمی‌ها حاضر بود.


بزرگ در این مورد به خبرنگار ما گفت: می دانستیم بازی خیلی سختی داریم ولی به خاطر جایگاه مان در جدول محکوم به برد بودیم و خدا را شکر بچه ها غیرت گذاشتند و ۱۲ هفته بدون دریافتی به خاطر هواداران از جان و دل مایه گذاشتیم و در این بازی هم توانستیم برد خوبی کسب کنیم و خدا را شکر با جشنی که بچه‌ها بعد بازی در رختکن انجام دادند حسابی بهمان خوش گذشت.


او در مورد مشکلات مالی و اینکه حتی قصد داشتند تمرین نکنند ادامه داد: به خاطر آقا طالب که بزرگ تیم است اعتصاب نکردیم و قول دادند تا چند روز آینده پول برسد و باید ببینیم چه می شود؟


این بازیکن در مورد بهبود شرایط نفت در جدول گفت: همه می دانند ما دیر شروع کرده بودیم و یکسری مشکلات داشتیم و سرمربی هم به دلیل ابتلا به کرونا بالا سر تیم نبود و با این حال نتایجمان بد نبود.


بزرگ که جزو بازیکنان تاثیرگذار دیدار با آلومینیوم اراک شد در این باره توضیح داد: خدا را شکر می کنم. من هرچه در توان دارم می‌گذرد و همیشه دوست دارم در هر بازی بهترین عملکردم را داشته باشم تا بتوانم کمک کنم. در این فصل دو گل زدم و دو پاس گل دادم. سال گذشته هم شرایطم خوب بود و اگر بازی نمی‌کردم سلیقه مربی بود .اما راضی ام که به صنعت نفت آمدم تا بیشتر بازی کنم و دیده شوم. امیدوارم همین روند را ادامه دهم.


وی در مورد دیدار با مس رفسنجان گفت: رفسنجان تیم خوبی دارد و امیدوارم کادر فنی با آنالیز هایی که انجام می دهد بهترین عملکرد را داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی