فرمانده کل ارتش درگذشت سرتیپ دوم خلبان محمد مسبوق را تسلیت گفت


فرمانده کل ارتش درگذشت سرتیپ دوم خلبان محمد مسبوق را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ دوم خلبان محمد مسبوق قهرمان شکار میگ و از پیشکسوتان و قهرمانان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.

به گزارش پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در این پیام اظهار کرد: خبر عروج مردان حماسه ساز سرزمین عزیزمان که در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و این هدیه ارزشمند خداوند را در راه دفاع از امنیت و آرامش کشورمان در میدان و معرکه رزم نثار کردند، موجب تاثر و درعین حال غرور آفرین است.

فرمانده کل ارتش افزود: قهرمان شکار میگ و خلبان تیزپرواز نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ‌دوم محمد مسبوق که در کارنامه پرافتخارش حماسه های بزرگی از شجاعت، جوانمردی و ایثار نقش بسته بخشی از حافظه تاریخ پرافتخار نیروی هوایی الهی ارتش است و مرور خاطرات ارزشمند آن قهرمان برای جوانان کشورمان بسیار درس آموز.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: اینجانب عروج افتخار آفرین آن خلبان رشید و گمنام را به خانواده صبور، همراه و همرزمان شجاع و افتخار آفرین آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند متعال مزد سال‌ها ایثار و فداکاری آن خلبان عزیز را در همنشینی با اولیای دین و شهدای عزیز، عنایت فرماید.

۱۳۵۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید