برگزاری آیین بزرگداشت شهید تازه شناسایی شده جهرم در کانون «الزهرا (س)»


برگزاری آیین بزرگداشت شهید تازه شناسایی شده جهرم در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برگزاری آیین بزرگداشت شهید «جمال جعفرزادگان» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیین بزرگداشت شهید «جمال جعفرزادگان» که هویت او به تازگی شناسایی شده، به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این مراسم همزمان با گرامی داشت حماسه 9 دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» همراه با سخنرانی حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» امام جمعه جهرم برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین در این آیین بزرگداشت، «فرشید میرزایی» از ذاکران اهل بیت (ع) و برخی ذاکران نوجوان عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به مرثیه خوانی می پردازند.

حضوری به زمان برگزاری آیین بزرگداشت شهید «جمال جعفرزادگان» اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم روز پنجشنبه نهم دی ماه همراه با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

به گزارش شبستان، شهید «جمال جعفرزادگان» متولد فروردین 1344 در جهرم است که داوطلبانه به جبهه اعزام و در سال 1362 در فکه به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید ۱۷ ساله همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) سال گذشته همراه با کبوتری گمنام دیگر در مجتمع فرهنگی مذهبی امام حسن مجتبی (ع) شهر بافق آرام گرفتند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق