امام جمعه اهواز: مردم در 9 دی تومار دشمن را پیچیدند


امام جمعه اهواز: مردم در 9 دی تومار دشمن را پیچیدند

اهواز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: مردم در 9 دیماه 1388 طومار دشمنان قسم خورده نظام را پیچیدند و آنان را در جای خودشان منکوب کردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید نبی موسوی فرد روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی در محل محصلای الغدیر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهم دیماه روز بصیریت و پیوند عمیق مردم با ولایت است و به همین دلیل این روز هر سال باید جشن گرفته شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله را به صورت تمام عیار بر علیه مردم ایران اسلامی آغاز کردند و در این هشت سال با تمام قوا تلاش کردند تا مردم را به زانو دربیاورند اما همین مردم با دست خالی در برابر دشمن تا بیخ دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند تا یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: به همین خاطر آنها بسیار خشمگین شده و همواره بعد از دوران دفاع مقدس تلاش کرده اند تا از طریق دشمن درونی به اهداف شومشان برسند و در این مسیر در دیماه ۱۳۸۸ فتنه اکبر خود را آغاز کردند اما باز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در نهم دیماه با خلق حماسه ای بزرگ به خیابانها آمده و با ولایت و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و اعلام کردند که تا پای جانشان در برابر دشمن خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد تا خاری در پای انقلاب فرورود.

وی افزود: دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی ایران هیچگاه از توطئه های خود بر علیه نظام دست نخواهد کشید به همین دلیل مردم با بصیرت ایران اسلامی بایستی همواره در برابر این توطئه ها هوشیار باشند و اجازه ندهند تا دشمن در بین آنها نفوذ پیدا کند.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: خوشبختانه مردم قدردان و انقلابی ایران اسلامی که همواره سد محکمی در برابر دشمنان بوده امروز هم با شور و هیجان بالا در همایش نهم دیماه در اهواز شرکت کرده و با رهبر انقلاب و آرمانهای امام راحل تجدید میثاق کردند.

وی گفت: نهم دیماه نماد بصیرت و انقلابی بودن مردم ایران اسلامی است و دشمن باید از این حضور پر شور مردم ایران درس عبرت بگیرد و دست از فتنه های خود بردارد زیرا اگر باز هم به میدان بیاید مردم محکمتر از گذشته به او تو دهنی خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: مردم ایران اسلامی قدر انقلاب و ارزشهای والای اسلامی را می دانند وبه هیچ وجه اجازه نخواهند داد تا خطری متوجه این نظام و این انقلاب شود زیرا اعتقاد دارند که پرچم این نظام را بایستی به دست صاحب اصلی آن که حضرت ولی عصر (عج) برسانند.

وی در پایان از حضور پرشور مردم در حماسه دیماه قدردانی کرد و گفت: مسئولان نظام هم بایستی قدر این مردم را بدانند و با کار و تلاش جواب این بصیرت مردم را در عمل و در خور آنها ارائه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...