مردم قهرمان ایران تعارض با ارزش های انقلاب را حذف می کنند


مردم قهرمان ایران تعارض با ارزش های انقلاب را حذف می کنند

کرج - ایرنا - مدیر عامل موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان با بیان اینکه حماسه 9 دی یک هویت همیشه در جریان است، اعلام کرد که مردم قهرمان و انقلابی ایران هرآنچه که در تعارض با ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی احساس کنند، حذف خواهند کرد.

حشمت الله قنبری روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت که در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد، افزود: نهم دیماه در مباحث اعتقادی ما مهم بوده زیرا در این روز دست بیعت با ولی زمان خود دادیم و او را تنها نمی گذاریم .
وی با بیان اینکه نظام سلطه همواره به دنبال ۲ هدف که یکی حذف اسلام و دیگری رهبری بوده که این رویا تعبیر ناشدنی است، اظهار داشت: در حالی که نظام سلطه در نهان خانه های خود به دنبال فتنه افکنی و ضربه به نظام اسلامی بود ،مردم متوجه شدند و با تبعیت از رهبر خود فتنه ها را خنثی کردند.
وی بیان داشت: مردم متوجه شدند در فتنه ۸۸ بحث انتخابات نیست بلکه دشمنان اساس انقلاب و نظام اسلامی را نشانه رفته شد اند.
قنبری، حماسه ۹ دی را یک حرکت و در واقع انقلابی به عظمت انقلاب اسلامی دانست و گفت : این رویداد مهم یک جوشش و خروشی بود که نظام سلطه را مایوس کرد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان یادآور شد: در حماسه ۹ دی حق و باطل در هم شده بود و تشخیص سخت بود ولی مردم پای انقلاب ایستادند و اگر خروش ۹ دی نبود در سالهای بعد هم مشکل داشتیم .

قنبری تاکید کرد: حماسه ۹ دی همچنان با قدرت ادامه داردو باید آن را پاسداشت چرا که این روز متعلق به مردم است .

وی با بیان اینکه آنچه ملت انجام دادند از جنس اعجاز بود و جز در سایه پروردگار رقم نمی خورد، گفت: در فتنه سال ۸۸ ائتلاف دشمنان بر محور باطل و اتحاد مردم ایران در حول محور ولایت و تبعیت از ولی دین بود.
وی ادامه داد: در فتنه که تلخ ترین و در واقع پیچیده ترین دشمنی بود اگر انتخابات نبود مساله دیگری درست می کردند چرا که بر اساس محاسبات دشمنان نباید انقلاب اسلامی تدام می یافت.

مدیرعامل موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان بیان داشت: این انقلاب الماس های بسیاری دارد که موجب رشد و بالندگی آن شده است.
وی با تاکید براینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نیابت از همرزمان ۹ دی برای این در سرزمین های اسلامی با دشمنان جنگید که فتنه دامنگیر اسلام در سایر کشورها از جمله لبنان نشود که یک سرباز ۹ دی به یک جریان مستقل تبدیل شد.

وی یاد آورشد: انقلاب اسلامی یک پدیده برخاسته از دین و شگفت انگیز بود.

قنبری با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، کشورمان هر روز با یک فتنه از سوی دشمنان مواجه بوده است، افزود: نظام استکبار هرگز با جریان حق کنار آمدنی نیست و صفحات تاریخ این موضوع را تایید می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی‌ها بعد از ادامه انقلاب بیشتر و گسترده تر شد، بیان داشت: ساماندهی و تاسیس صدها گروهک التقاطی مخالف از سوی دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب تنها یکی از تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام بود.

سخنران مراسم یوم الله ۹ دیماه کرج با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی هزینه های زیادی را به کشور تحمیل کرد، ادامه داد: آنها هیچ وقت باور نمی کردند که یک مردم در یک کشور دنیا بتوانند در مقابل همه جریان‌های معاند ایستادگی و سینه سپر کند.

قنبری گفت: در مکانیزم انتخابات ایران امکان تقلب نیست اما هشت ماه در کشور شاهد التهاب در این زمینه بودیم و نظام سلطه بر دامنه آن می دمید ولی دشمنان غافل بودند؛ مردم هر آنچه که در تعارض با ولایت فقیه و ارزش های انقلاب احساس کنند، حذف خواهند کرد.
قنبری خاطرنشان کرد ولی آنچه که باعث شد این فتنه سیاه از بین رود وجود رهبری از جنس علوی، به قدرتی ایمانی و عبودیت بود.
وی بیان داشت: آنچه باعث افشای همه فتنه های قبل و بعد از سال ۸۸ شد چنگ انداختن به باورهای مردم بود که همواره ناکام مانده است.

در این آیین ضمن روضه خوانی برای صدیقه کبری حضرت فاطمه (س) قطعنامه ای در زمینه بصیرت بهشتی قرائت شد و گفته شد.

البرزی ها در این مراسم با شکوه با آرمانه های والای دینی عهدی دوباره بستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته