حماسه 9 دی نماد قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران بود


حماسه 9 دی نماد قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران بود

بندرعباس- ایرنا- جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: حماسه 9 دی در واقع نماد قدرت و تفکر سیاسی مردمی جمهوری اسلامی ایران بود که باید برای همیشه عزیز و گرامی داشته شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی روز پنجشنبه در اجتماع مردمی ۹ دی در بلوار ساحلی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه امام راحل با پشتیبانی از این ملت در دهان آمریکا زد، افزود: حضور مردم در روز نهم دی برای حمایت از نظام دینی و پشتیبانی از ولایت فقیه، در تاریخ ماندگار شده است.
وی بیان داشت: ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده اند و با حضور در عرصه‌های مختلف، همه فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهارداشت: اگر نیروهای مسلح هم امروز قدرتی دارند در واقع به پشتیبانی از این ملت بوده است و مسوولان ما وظیفه و تکلیف دینی دارند که هر قدمی که می‌توانند برای خدمت به این مردم بردارند.

وی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در وصیت نامه خود آورده است؛ این مردم بودند که به من اعتماد کردند که فرمانده لشکر شوم و حتی ایشان خطاب به شهدای لشکر ۴۳ ثارالله می‌نویسد که شما بودید که قاسم را قاسم کردید بنابراین مسوولان بدانند ما بدون مردم هیچ‌کاره هستیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع همچنین با اشاره به اینکه سران اصلی فتنه سال ۸۸، استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا بود و گروهی هم در داخل کشور در ایجاد تشنج در جامعه تاثیرگذار بودند، گفت: رهبرمعظم انقلاب در سال ۸۸ فرمودند در این فتنه خواص مردود شدند اما ملت ایران سربلند از آن بیرون آمدند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی گفت: در فتنه ۸۸ طرح دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ عاشورایی از بین بردن ولایت فقیه بود؛ چرا که ولایت فقیه بود که نقطه پررنگ شدن فرهنگ عاشورا و مهدویت بود.

وی خطاب به مسوولان کشور گفت: ملتی که در فتنه‌های مختلف پای این انقلاب ایستاده‌اند جای دارد مسوولان دست و پای آن ها را ببوسند چرا که مردم در این کشور حاکم هستند و اگر سردار سلیمانی هم به عزت، مقام و قدرت رسید؛ به خاطر حمایت ملت ایران بود.

شیرازی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود یادآورشد: ملت ایران در جنگ تحمیلی هم با سلاح نجنگید بلکه با ایمان و عشق به خدا جنگ را پیش برد و دشمن را شکست داد و صدام هم سقوط کرد که این نتیجه مبارزه با ملت ایران و اسلام بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: در جنگ تحمیلی هدف دشمن این بود که با نگاه مادی و جهان بینی غربگرا، نظام اسلامی را زمین بزنند و طبق محاسبات مادی تصور این بود که سران ارتش فرار کرده و یا از بین رفته‌اند و تشکیلات نظامی قوی در کشور وجود ندارد و نیروهای موجود نمی‌توانند کشور را در مقابل تهاجم رژیم بعث دفاع کنند؛ غافل از اینکه این نظام وابسته به خدا و دل ملت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا