تنها راه شناخت فتنه، بصیرت مردم بود


تنها راه شناخت فتنه، بصیرت مردم بود

استاندار ایلام در مراسم گرامیداشت 9 دی در محل مصلی بزرگ ایلام گفت: بصیرت مردم تنها راه شناخت فتنه 88 بود که با تبیین مقام معظم رهبری این امر محقق شد و مردم در دفاع از ولایت حماسه‌ی 9 دی را رقم زدند.

«حسن بهرانیا» در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در مصلی بزرگ امام خمینی( ره)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و سه هزار شهید استان، اظهار کرد: مردم ایران که به صورت مصداقی نمونه‌اش مردم استان ایلام بودند در صفوفی به هم پیوسته برای انزجار از عوامل خارجی و داخلی به میدان آمدند و حماسه ۹ دی‌ماه رقم خورد.

استاندار ایلام با بیان اینکه حماسه ۹ دی‌ماه ۸۸ تجلی بلوغ سیاسی مردم شریف بود و تار و پود فتنه را در هم تنید، ادامه داد: با تبیین مقام معظم موج عظیمی از حرکت مردمی به راه افتاد و نقشه‌های دشمن بر آب شد.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه تشخیص حق از باطل در فتنه بسیار سخت است، افزود: فتنه در واقع یک گرد و غباری را ایجاد می کند که تشخیص سره از ناسره بسیار سخت و دشوار است و در واقع به صورت مرموز ایجاد و همه چیز از دید پنهان می شود، تنها چیزی که می تواند این مه را از بین ببرد، چراغ مه شکن است، چراغ راه تشخیص فتنه هم بصیرت است.

وی با تقدیر از ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم استان ایلام در خلق حماسه نهم دی ماه، یادآور شد: مردم استان ایلام در هشتم دی ماه سال ۸۸ و یک روز قبل از نهم دی، بلوغ سیاسی فتنه شناسی، تجلی وحدت و انسجام در دفاع از حق و حقیقت و ولایتمداری خود را اثبات با شکوه هر چه تمام‌تر به رخ دشمنان کشیدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران