شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای خوب زیستن است


شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای خوب زیستن است

قزوین - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای خوب زیستن است،گفت: برای معرفی سبک زندگی این شهید والامقام به جامعه باید اقدامات اساسی تری در کشور صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی روز پنج شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اثرگذاری سردار سلیمانی در کشور و حتی در جامعه جهانی بر کسی پوشیده نیست و در انتخابات سال گذشته بسیاری از مردم به احترام این سردار والا مقام پای صندوق های رای آمدند.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی یکبار دیگر رنگ و بوی شهادت را در کشور جاری و ساری کرد و بسیاری از مردم به دنبال نکوداشت این شهید والا مقام هستند، در همین راستا نیروی انتظامی هم برنامه ریزی گسترده ای دارد و در ایام سالگرد شهادت ایشان برنامه های متعددی را برگزار خواهد کرد.

این مسوول گفت: البته برای معرفی هر چه بهتر سردار سلیمانی به جامعه و به ویژه نسل جوان باید یک کار عمیق و ماندگار صورت گیرد و برای این مهم نیاز است متونی طراحی شود و این متون در سازوکار آموزشی کشور قرار گیرد و نهادینه شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: مکتب شهید سلیمانی باید تدوین، آموزش و تبدیل به متن درسی شود و در مدارس، دانشگاه ها و حوزه علمیه نهادینه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات