حماسه 9 دی، فتنه آمریکایی و صهیونیستی را در هم پیچید


حماسه 9 دی، فتنه آمریکایی و صهیونیستی را در هم پیچید

سنندج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در یوم الله 9 دیماه، فتنه آمریکایی و صهیونیستی و کودتای سیاسی نفوذی داخلی در هم پیچیده شد.

حجت الاسلام سید محمد سادات روز پنجشنبه به مناسبت سالگرد یوم الله ۹ دی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۹ دی ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت رشید ایران بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور رسانیده و پیوند ناگسستنی خود با انقلاب و رهبری را ثابت و فتنه آمریکایی صهیونیستی و کودتای سیاسی نفوذی‌های داخلی را در هم پیچیدند.

وی افزود: حادثه ۹ دی حاوی پیام‌ها و نکات عبرت آموز فراوانی از جمله نقش بی‌بدیل رهبری و ولایت در هدایت کشتی انقلاب هنگام بروز طوفان فتنه‌ها و دشمنی‌ها است که همواره باید چراغ راه آیندگان باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: از دیگر پیام ها خطر سقوط خواص جامعه تحت تاثیر حب جاه و مقام و ترجیح منافع حزبی و جناحی بر اصول انقلاب و مسیر ولایت و رهبری و نیر جدی گرفتن خطر دشمنان اسلام و انقلاب که مترصد ضربه به کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در حادثه ۹ دی آتش بیار معرکه و تدارکاتچی فتنه گران بودند.

وی یادآور شد:بصیرت افزایی در سطح جامعه برای مقابله با فتنه‌های احتمالی و مشابه ضرورتی اجتناب ناپذیر است که همگان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

۹ دی ماه اعتراض ملت ایران به فتنه گری دشمنان انقلاب و کشور است این روز در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامیده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری