تدابیر لازم برای سیلاب های احتمالی در هرمزگان اندیشیده شده است


تدابیر لازم برای سیلاب های احتمالی در هرمزگان اندیشیده شده است

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به بارش های پیش روی گفت: آب منطقه‌ای با تمام توان خود در بخش‌های نیروی انسانی و تجهیزات آماده خدمت رسانی به مردم استان است و تدابیر لازم برای مدیریت این بارش و سیلاب احتمالی اندیشیده شده است.

جمشید عیدانی روز پنجشنبه در کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان افزود: تیم‌های مدیریت بحران برای هر منطقه تشکیل شد و پس از بررسی‌های اولیه و رصد سامانه‌ها این تیم ها برای مدیریت سیلاب های احتمالی به مناطق مختلف اعزام شدند.

وی بیان داشت: تمام اطلاعات و آمار به صورت لحظه‌ای از افراد مستقر در مناطق مختلف استان دریافت می‌شود و پس از جمع‌بندی به سرعت در اختیار مدیریت بحران استانداری هرمزگان و شرکت مدیریت منابع آب قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان اظهارداشت: تدابیر لازم برای برقراری ارتباط تیم هایی که به مناطق مختلف هرمزگان اعزام می‌شوند و افراد مستقر در تاسیسات آبی با ستاد مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان وجود دارد.

عیدانی ادامه داد: در برخی نقاط هرمزگان هم که امکان ارتباط تلفنی وجود ندارد، تلفن‌های بی سیم توزیع شده و شب گذشته نیز تمام فرکانس‌ها بررسی شد.

وی گفت: پیرو گزارش‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه‌های بارشی در اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده، کمیته مدیریت بحران در سطح مختلف شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برگزار شد.

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی ۲ سامانه قدرتمند بارشی سراسر استان را فرا می گیرد و احتمال وقوع بارش های بیش از ۱۰۰ میلیمتر وجود دارد که این سامانه های بارشی از بامداد چهارشنبه هفته جاری هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده است.

بارندگی ها در مناطق مختلف هرمزگان از روز جمعه شدت می گیرد و بارندگی ها تا دوشنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

با توجه به شدت بارش ها و پیش بینی های سازمان هواشناسی احتمال وقوع بارندگی تا بیش از ۱۰۰ میلیمتر در استان هرمزگان وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه