افزایش ظرفیت بیمارستان‌ های انگلیس به خاطر اومیکرون


افزایش ظرفیت بیمارستان‌ های انگلیس به خاطر اومیکرون

مقامات انگلیس از ساخت سازه های بیمارستانی موقت به منظور آمادگی برای پذیرش مبتلایان به سویه اُمیکرون خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) امروز (پنجشنبه) اعلام کرد به منظور آماده شدن برای مقابله با موج احتمالی بیماران آلوده به سویه اُمیکرون ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های سراسر کشور افزایش می یابد.

در بیانیه‌ای که در وبسایت سرویس سلامت همگانی انگلیس منتشر شد، آمده است: سازه های بیمارستانی موقت با قابلیت اسکان حدود ۱۰۰ بیمار در محوطه هشت بیمارستان در سراسر کشور ساخته شده است و این کار از اوایل هفته جاری آغاز می‌شود.

بنابر اعلام مدیران سرویس سلامت همگانی انگلیس، با توجه به سطح بالای عفونت‌ کووید-۱۹ و افزایش پذیرش بیمارستان‌ها، اکنون سرویس سلامت همگانی در شرایط جنگی قرار دارد.

به گفته مقامات انگلیس، هنوز نمی دانیم دقیقا چه تعداد از مبتلایان به این سویه از ویروس نیاز به درمان بیمارستانی خواهند داشت اما با توجه به تعداد موارد ابتلا نمی توانیم منتظر بمانیم و بعد اقدام کنیم.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، طبق آمارهای دولت انگلیس، روز گذشته ۱۸۳ هزار و ۳۷ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور شناسایی شد همچنین طبق آخرین آمارها ۱۷۵۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های این کشور پذیرش شده اند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...