معاون شهردار تهران: نسل سوم انقلاب در مقابل فتنه پیروز شد


معاون شهردار تهران: نسل سوم انقلاب در مقابل فتنه پیروز شد

تهران_ ایرنا_ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به حضور با بصیرت مردم به ویژه نسل سوم انقلاب در فتنه سال 88 گفت: این نسل انقلاب سزاوارانه در مقابل این فتنه پیروز شدند.

به گزارش ایرنا، محمد امین توکلی زاده عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی که در سالن همایش های ایوان شمس در حال برگزاری است گفت: توکلی زاده: ۱۲ سال از حماسه بزرگ نهم دی می گذرد و نسل سوم انقلاب در این حماسه بزرگ و سرنوشت ساز پیروز مندانه ظاهر شد.

وی با بیان اینکه هر نسلی از انقلاب در دوران مختلف در مقابل فتنه ها امتحانات مختلفی پس دادند تاکید کرد: در فتنه سال ۸۸ بزرگانی را زمین گیر کرد و دشمن با تمامی امکانات بسیج شده بود اما جوانان در مقابل این فتنه ایستادگی کردند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه این فتنه از پیچیدگی خاصی برخوردار بود اظهار داشت: این فتنه از درون انقلاب شکل گرفته بود و حق و باطل در هم آمیخته شده بود و تمامی رسانه های خارجی نیز به صحنه آمدن بودند که به هر طریق ممکن این انقلاب را سرنگون کنند اما به فضل الهی با درایت رهبری و اتحاد ملت به ویژه جوانان آسیبی به این انقلاب نرسید.

به گفته وی، این انقلاب مقدمه ای شد که کشور در منطقه مقابل دشمنان اسلام و شیعه بایستد و نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان نامدار شد و در مقابل فتنه های مختلف ایستاد.

توکلی زاده با اشاره به رشادت های حاج قاسم سلیمانی گفت: این فرمانده بزرگ جمهوری اسلامی را به حرم تشبیه کرد و اعلام کرد که اگر به این حرم آسیب برسد به اسلام و شیعه آسیب می رسد و باید از این حرم محافظت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۲ سال از آن فتنه گذشت و ما دیدیم که چه فتنه هایی در منطقه و کشورهای اسلامی روی داد که به فرمان رهبری و مجاهدت فرزندان انقلاب در مقابل این فتنه ها هم ایستادم.

معاون شهردار تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبری بارها تاکید دارند که خرمشهرها در راه است و باید مردم خود را در مقابل این فتنه و دشمنی ها آماده کنند تا آسیبی به نظام جمهوری اسلامی نرسد.

به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس