پلدشت و چالدران سردترین شهرهای آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود


پلدشت و چالدران سردترین شهرهای آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود

ارومیه- ایرنا- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: پلدشت و چالدران با دمای منفی 12 درجه سانتی گراد سردترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته بود.

مهدی صابری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دمای شهرستان ارومیه نیز در سردترین ساعت به منفی ۶ درجه سانتی گراد رسید اظهار داشت: این هوای سرد تا روز شنبه در استان مستقر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق بارش خفیف و پراکنده برف گزارش شده است گفت: مه آلودگی، غبار صبحگاهی و پایداری هوا در استان تا پایان هفته ادامه دارد و کاهش دید نیز در روز پنجشنبه از برخی محورهای مواصلاتی وجود خواهد داشت.

صابری با اشاره به پایداری هوا در ۲۴ ساعت آینده ادامه داد: احتمال افزایش آلاینده های جوی در هوای ارومیه و شهرهای بزرگ و پرجمعیت همچنان وجود دارد و لازم است شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه احتمال بارش های پراکنده همچنان وجود دارد، بیان کرد: به علت مه گرفتگی و کاهش دید باید رانندگان موارد ایمنی مرتبط را رعایت کنند.

وی از شهروندان با سوابق بیماری قلبی، خردسالان و سالمندان خواست تا از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب کرده و در فضاهای باز نیز ورزش نکنند.

صابری بیان کرد: مدیریت بهینه در استفاده از سوخت و حامل های انرژی نیز لازم است که با توجه به تداوم بردوت هوا مورد توجه باشد و احتیاط در سفرهای جاده ای با توجه به مه گرفتگی و کاهش دید ضروری است.

آذربایجان غربی از روز پنجشنبه هفته گذشته شاهد بارش برف و باران بود که این بارش ها تا جمعه گذشته ادامه داشت که افت ۶ تا ۱۲ درجه ای دمای هوای استان نیز از روز پنجشنبه بعد از اتمام بارش ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی