بزرگداشت «شهید محمدهادی نعمتی» در کانون «منتظران نور» جهرم برگزار شد


بزرگداشت «شهید محمدهادی نعمتی» در کانون «منتظران نور» جهرم برگزار شد

نیکجو گفت: آیین بزرگداشت «شهید محمدهادی نعمتی» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«منتظران نور» مسجد جامع جهرم در جوار مزار این شهید دوران دفاع مقدس برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یادواره شهید دفاع مقدس «محمدهادی نعمتی» از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج «مسجد جامع» جهرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: از ویژگی های این آیین، برگزاری آن در جوار مزار این شهید گلگون کفن بود که علاوه بر قرائت فاتحه توسط بچه های مسجد بر روح پرفتوح شهید نعمتی از مقام این شهید دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

وی بیان کرد: بیان خاطرات آن دوران درخشان و رشادت ها و دلیرمردی های شهید نعمتی از زبان «هادی رحمانیان» همرزم و از رزمندگان دفاع مقدس از برنامه های این مراسم بود.

نیکجو عنوان کرد: همچنین بچه های مسجد در ادامه این برنامه از سخنان حجت الاسلام پوردست، امام جماعت مسجد بهره مند شدند.

وی همچنین به برگزاری مراسم دیگری در پاسداشت شهید نعمتی اشاره کرد که به صورت مجازی و با سخنرانی «محمد سلامی» همرزم این شهید والامقام انجام شده است.

به گزارش شبستان، شهید «محمدهادی نعمتی» فرزند غلامحسین ۱۴ اسفندماه ۱۳۴۶ در شهرستان جهرم متولد شد و در سوم دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای «چهار» و منطقه عملیاتی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید