شریعتمداری : فتنه 88 یک دسیسه آمریکایی و اسرائیلی بود


شریعتمداری : فتنه 88 یک دسیسه آمریکایی و اسرائیلی بود

اردبیل_ایرنا_ نماینده مقام معظم رهبری در روزنامه کیهان گفت:فتنه سال 1388 یک فتنه و دسیسه از پیش طراحی شده تمام عیار از سوی آمریکاو اسرائیل بود.

به گزارش ایرنا ، حسین شریعتمداری پنجشنبه در آئین گرامیداشت حماسه نهم دی ماه مردم خلخال افزود: شکار مسئولان تاثیرگذار انقلاب و نظام اسلامی از سوی دشمن، تلاش برای فاصله گرفتن این افراد از اصل انقلاب و وارونه جلوه دادن واقعیات جامعه از جمله اهداف دشمنان ملت و نظام اسلامی از راه اندازی فتنه ۱۳۸۸ بود که با حضور آگاهانه و به موقع مردم ولایت مدار ایران اسلامی در صحنه این فتنه خاموش شد.

وی اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه و آگاه ایران اسلامی در طول ۴۳ سال حاکمیت انقلاب اسلامی همه برگ‌های برنده دشمن را سوزانده است و حماسه نهم دی ماه نیز از روزهای بارز حضور آگاهانه و با بصریت مردم در صحنه بود که کشور را از لبه پرتگاه سقوط نجات داد.

شریعتمداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی گفت: امروزه جنگ ما با دشمن بر سر ظلم ستیزی اسلام ناب محمدی و حاکمیت نظام اسلامی با سیاست‌های دخالت‌گرانه نظام سلطه است و تا زمانی که یکی از دو طرف کوتاه نیامده این جنگ همچنان در عرصه‌های مخنلف ادامه خواهد داشت .

وی اظهار کرد: مشکل دشمن با مسئله هسته‌ای ما نیست و در شرایط و زمانی که ایران اسلامی به اصل برتری تکنولوژی در بسیاری از زمینه‌ها دست یافته است دشمن موجودیت خود را در خطر خواهد دید.

امام جمعه خلخال نیز در این آیین از نهم دی ماه به عنوان ایام‌الله نظام اسلامی ایران یاد کرد و گفت: در این روز بزرگ و تاریخی، وجود بصیرت بالا در بین عوام مانع از دستیابی دشمن به اهداف از پیش تعیین شده و ایجاد رخنه در انقلاب و نظام اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام کریم اسدی گفت: برگزاری آیین‌های مختلف در ایام خاص از جمله سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، روز قدس و ۹ دی مختص جناح خاصی نبوده و باید مراسم این روزها بدور از گرایش‌های جناحی و سیاسی برگزار شود.

وی اظهارکرد: وقتی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های دشمن هر روز بیشتر می‌شود برگزاری چنین همایش‌هایی با حضور اقشار مختلف مردم موجب افزایش بصیرت در جامعه و شناخت بیشتر مردم از اهداف دشمنان نظام شده و بر تقویت وحدت و همدلی در جامعه کمک می‌کند.

او برگزاری آیین گرامیداشت سالروز نهم دی ماه و روز میثاق با ولایت مردم خلخال در شرایط کرونایی را از نمونه‌ای از نکات بارز و مثبت یک منطقه با بافت فرهنگی و مذهبی خاص ذکر کرد و افزود: در کنار هم بودن مردم، مشارکت حداکثری و حضور در صحنه در مواقع مورد نیاز نظام همواره موجب خوف و وحشت دشمن از مردم با بصیرت کشور می‌شود.

امام جمعه خلخال ۹ دی را تجلی ایمان و حضور آگاهانه مردم غیرتمند و با بصیرت ایران اسلامی در مقابل دسیسه بزرگ دشمنان کشور دانست واظهار کرد: سالروز ۹ دی تجلی قدرت خدا ، حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، برخاسته از بصیرت ، دشمن‌شناسی ، وقت‌شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه مردم در صحنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...