هیات اجرایی حزب کارگزاران سازندگی ایران انتخاب شدند


هیات اجرایی حزب کارگزاران سازندگی ایران انتخاب شدند

تهران- ایرنا- اعضای هیات اجرایی حزب کارگزاران سازندگی ایران که از سوی حسین مرعشی دبیرکل این حزب پیشنهاد شده بودند از شورای مرکزی رأی اعتماد گرفتند.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران اسلامی، جلسه این هفته شورای مرکزی این حزب به ریاست محسن هاشمی و به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این نشست، ترکیب جدید حزب از سوی غلامرضا پناه دبیر کمیته تشکیلات ارایه شد و با رأی شورای مرکزی به تصویب رسید.

در ادامه دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران اعضای پیشنهادی خود برای هیات اجرایی حزب را بر اساس چارت جدید ارائه کرد که با رأی اعتماد شورای مرکزی، اعضای این هیات انتخاب شدند.

بر این اساس، علی هاشمی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی، فائزه هاشمی به عنوان معاون فرهنگی و آموزش، امیر اقتناعی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی و هادی حدادی به عنوان معاون طرح و برنامه حزب کارگزاران انتخاب شدند و سیدمحمود علیزاده طباطبایی نیز به ریاست دفتر حقوقی این حزب برگزیده شد.

اعضای هیات عامل امور استان‌های حزب کارگزاران سازندگی ایران نیز شامل علی جمالی، جهانبخش خانجانی، امیر اقتناعی و شهربانو امانی انتخاب شدند.

همچنین مصطفی پهلوانی به عنوان مشاور دبیرکل و مدیر روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران برگزیده شد.

در ادامه این جلسه، ولی‌اله افخمی دبیر کمیته اقتصادی، گزارشی درباره لایحه پیشنهادی دولت برای سال ۱۴۰۱ ارایه کرد و اعضای شورای مرکزی حزب به بیان نظرات خود در این زمینه پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو