فرماندار میانه: نقش حیاتی رهبری و ولایت در 9 دی به اثبات رسید


فرماندار میانه: نقش حیاتی رهبری و ولایت در 9 دی به اثبات رسید

تبریز - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه اثبات نقش رهبری و ولایت و بازگشت به آرمان های اولیه انقلاب را از نتایج حماسه 9 دی ذکر کرد.

مسعود سعادتی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در میانه با اشاره به فتنه ۸۸ منظور از فتنه در قرآن را گرفتاری به منظور آزمایش و امتحان بشر عنوان کرد و افزود: در نهج البلاغه نیز بارها به واژه فتنه شده است که به دلیل شرایط آن دوران، به معنی آمیخته شدن حق و باطل مطرح شده است.

وی فتنه ۸۸ ایران را مشابه فتنه های دوران حکومت امام علی(ع)؛ توصیف کرد و افزود: مسببین و عوامل فتنه را برخی افراد از بطن انقلاب و نظام، معاندین مرتبط با غرب، منافقین و جاسوسان و طیفهای مختلفی خواند که آگاهانه یا ناآگاهانه به میدان آمده بودند و هزینه های بسیاری را به نظام تحمیل کردند.

فرماندار ویژه میانه مدیریت حکیمانه رهبر انقلاب، صبر نظام و بصیرت و آگاهی عموم مردم در فاصله ۲۹ خرداد تا ۹ دی را سبب خارج شدن بخش فریب خورده از میدان فتنه و تنها ماندن معاندین نظام و بداندیشان عنوان کرد و گفت: این فتنه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در داخل مملکت را برای دوستان و دشمنان به اثبات رساند.

سعادتی مستحکم تر و قدرتمندتر شدن نظام از لحاظ مدیریتی برای مقابله با فتنه‌ها و آسیبهای احتمالی را از دیگر مزایای این فتنه عنوان کرد و افزود: مردم آگاه و بصیر ما که همواره یک قدم از خواص جلوترند در فاصله هفتم تا ۹ دی با حضور موثر خود بساط فتنه را برچیدند و اثبات کردند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

سعادتی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه در فتنه ۸۸ به نظام و مردم ظلم شد، افزود: شاید اگر این فتنه رخ نمی داد با ظرفیت و پشتوانه عظیم ۴۰ میلیونی شرکت کننده در انتخابات بسیاری از مسائل بین المللی کشور حل شده و برخی تحریمها و هزینه ها بر کشور تحمیل نمی شد.

فرماندار میانه همچنین ورود نسل سوم و چهارم انقلاب به عرصه مدیریتی در بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نسل جدید وفادار و پایبند به آرمانهای انقلاب؛ جدی گرفتن خطر نفوذ و ورود دشمنان با لباس باورها و اعتقادات به ویژه در بین نسل جوان جامعه؛ حفظ مردم به عنوان پشتوانه نظام ، شفافتر شدن فضا و افزایش بینش و تحلیل سیاسی مردم را از دیگر ثمرات حماسه ۹ دی ۸۸ خواند و افزود: دشمن باید بداند که اگر هوس ایجاد فتنه ای دیگر را در سر بپروراند، باید انرژی و هزینه های گزافی بپردازد زیرا ملت ایران آگاهتر از همیشه در برابر دشمنان و معاندین نظام ایستادگی خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرار رسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی به مراسم تشییع بی نظیر و ماندگار این شهید بزرگوار اشاره کرد و منش و روش سردار سلیمانی در فتنه ۹ دی ۸۸ را نیازمند بررسی و مطالعه بیشتر برای شناخت زوایای دیگری از شخصیت منحصر به فرد این شهید بزرگوار عنوان کرد.

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم؛ اعضای شورای اداری و شورای تامین؛ روحانیت معزز و نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد جامع میانه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)