دو نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و فرش در مشهد گشایش یافت


دو نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و فرش در مشهد گشایش یافت

مشهد- ایرنا- 2 نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در زمینه طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگها و فرش دستباف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد پنجشنبه شب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگها به همراه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این کلانشهر برپا شده است.

علی جلوه افزود: هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگها در ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور ۸۴ شرکت داخلی و خارجی برپا شده که از مجموع شرکت کنندگان در آن، ۴۷ شرکت از خراسان رضوی و ۳۷ شرکت از استانهای تهران، اصفهان، یزد؛ آذربایجان شرقی و مازندران هستند.

وی زمینه فعالیت شرکتهای حاضر در هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر و گوهرسنگهای مشهد را تولید زیورآلات و مصنوعات آنها و ماشین آلات، ابزار، خدمات و آموزشگاه های مربوطه ذکر کرد.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با هدف نمایش دستاوردهای صنعت فرش دستباف کشور در فضایی به گستره پنج هزار مترمربع در نمایشگاه مشهد گشایش یافته است.

جلوه افزود: در نمایشگاه فرش ۲۵ شرکت شامل ۱۵ شرکت از خراسان رضوی و ۱۰ شرکت از استان های تهران، خراسان شمالی، قم و آذربایجان شرقی محصولات خود شامل انواع تولیدات فرش دستباف، مواد اولیه و تابلوفرش را به نمایش گذاشته اند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگها به همراه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از ۹ تا ۱۳ دیماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده