امام جمعه قزوین: تحول و پیشرفت در نیروی انتظامی به خوبی حس می‌شود


امام جمعه قزوین: تحول و پیشرفت در نیروی انتظامی  به خوبی حس می‌شود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: تحوّل و پیشرفت در نیروی انتظامی به خوبی حس ‌می‌شود و این نیرو امروز نسبت به گذشته‌های دور ارتقای چشمگیری یافته و با شتاب بیشتری در مسیر آرمان های انقلاب حرکت می‌کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با وی با اشاره به حضور جدی ماموران نیروی انتظامی در نماز جمعه اظهار داشت: آیات و روایت متعددی در باب نماز جمعه وجود دارند که نشان از اهتمام به موضوع نماز جمعه است و نیروهای انتظامی ما در سراسر کشور به این موضوع اهمیت می‌دهند.

وی اظهار داشت: شرایط به وجود آمده در مدیریت کشور امید و انگیزه‌ بیشتری در جامعه ایجاد کرده و فضای همدلی و هم‌افزایی خوبی در جریان است.

امام جمعه قزوین با اشاره به حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ بیان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی قزوین واقعه هفتم دی که رژیم طاغوت به مردم حمله کرد و تعدادی را مظلومانه به شهادت رساند، دارای برجستگی فراوانی است و در تاریخ ثبت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در مقابله با فتنه سال ۸۸ مردم قزوین به خوبی پای کار بودند.

آیت الله عابدینی افزود: حقیقتا در آن سال معنای آیه ۱۹۱ سوره بقره که خداوند فرموده «وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ» را فهمیدیم، چراکه در فتنه ۸۸ حیثیت، آبرو، اقتصاد و امنیت در معرض آسیب قرار گرفت و در ادانه با بصیرت و ولایتمداری مردم شاهد دفع فتنه بودیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس عقیدتی و سیاسی ناجا نیز در ابتدای این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی روز به روز به اهداف مدنظر در انقلاب اسلامی، در حال نزدیک شدن است و بخاطر این ارتقا یافتگی شاکر پروردگار متعال هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...