توقف عملیات بیمارستان دولتی فردیس باعث نارضایتی مردم شده است


توقف عملیات بیمارستان دولتی فردیس باعث نارضایتی مردم شده است

کرج - ایرنا - فرماندار فردیس با اشاره به محرومیت بهداشتی درمانی این شهرستان اعلام کرد که توقف عملیات تکمیل تنها بیمارستان دولتی فردیس باعث نارضایتی مردم این خطه شده است.

ابوالفضل اینانلو عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری فردیس که با حضور استاندار البرز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی این شهرستان برگزار شد، افزود: توقف عملیات بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس باعث تکدر خاطر مردم شده و نیاز است که مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ملزم به تکمیل این بیمارستان شوند.

وی با اشاره به نبود حتی یک تخت بیمارستانی در این شهرستان گفت: تکمیل پروژه بیمارستان دولتی فردیس از مطالبات جدی مردم این شهرستان است .

وی تامین آب شرب شهرستان فردیس را یکی از ضروریات دانست و افزود: آب شرب فردیس از طریق ۷۰ حلقه چاه تامین می شود که پاسخگوی جمعیت این شهرستان به ویژه در فصل تابستان

نیست .

فرماندار فردیس به اجرای پروژه مخزن پنج هزار متر مکعبی در پارک جهان نما اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از پروژه با استفاده از احداث خط انتقال ۹۰۰ میلی متری انجام شده و بخش باقی مانده نیازمند پیگیری است.

اینانلو ، تصفیه خانه فاضلاب شهری فردیس را یکی از نیازهای اساسی این شهر دانست و گفت: اگر این تصفیه خانه ایجاد شود از آسیب به بناها جلوگیری خواهد شد زیر حفاری چاه های جذبی

به ساختمان ها آسیب وارد می کند.

وی به ۱۰ حلقه چاه آب در نیروگاه منتظر قائم برای خنک کردن توربین ها اشاره کرد و افزود: این تعداد چاه را می توان برای آب شرب مردم فردیس استفاده کرد و به جای آن پساب تصفیه شده در اختیار نیروگاه قرار داد.

اینانلو افزود: یکی از دیگر مشکلات فردیس عدم انتزاع کامل شهرداری فردیس از کرج است که به دردسر و معضل بزرگی تبدیل شده است .

فرماندار فردیس گفت: طرح های تفضیلی و جامع فردیس و مشکین دشت در حال تدوین است اما اختلاف مرز جغرافیایی با کرج مشکلاتی به وجود آورده است.

وی با اشاره به تقویت بنیه امنیتی و انتظامی در شهرستان فردیس افزود: سپاه و نیروی انتظامی فردیس باید تقویت شود.

امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به آیات و احادیث مبنی بر لزوم توجه به مردم و نیازهای جامعه، گفت: برخی مسوولان کم کار در این شهرستان از امام جمعه تذکر دریافت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی با تاکید بر اینکه مسوول باید پاسخگوی شیوه عملکرد خود باشد، یادآور شد: اعتماد در پی عدم صداقت مسوولان از بین می‌رود، زمانی که یک مسؤول وعده کاری را می‌دهد باید با صداقت به وظایف خود عمل کند.

وی اظهار داشت: با ارائه خدمات صادقانه و اتحاد میان مردم می‌توانیم اعتماد و امید را در قلب مردم ایجاد کنیم. این امر در حوزه بیمارستان فردیس اتفاق نیفتاده است.
وی زمان مسؤولیت را فرصت طلایی برای خدمت به مردم برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم پس از گذشت یک سال از طول عمر دولت سیزدهم شاهد تغییرات اساسی و مثبت در سطح شهرستان فردیس باشیم.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!