طرح های بر زمین مانده فردیس به سرانجام می رسند


طرح های بر زمین مانده فردیس به سرانجام می رسند

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به مشکلات و کاستی های مختلف در شهرستان فردیس اعلام کرد که طرح های عمرانی برزمین مانده این شهرستان با همت ، وحدت و انسجام مسوولان به سرانجام می رسند.

مجتبی عبداللهی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اسوه مقاومت، افزود: شهرستان فردیس دارای شرایط ویژه ای است و از اهمیت بالایی در بعد ملی و استانی برخوردار است.

وی اظهار داشت: از عمر استقلال و شهرستان شدن فردیس، زمان زیادی نمی گذرد ضمن آنکه این شهرستان زیرساخت های لازم را برای جمعیت موجود ندارد؛ از طرفی نیز با رشد فزاینده جمعیت مواجه است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت تنوع اقوام در البرز برای همگرایی و اتحاد جهت توسعه و پیشرفت استفاده کنیم، گفت: فرمانداران و سایر مسوولان استان باید توجه ویژه ای به حل مشکلات و مسائل اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه زنان سرپرست خانوار، نیازمندان و فقرا داشته باشند و از تمام اختیارات خود برای کمک به آنها استفاده کنند.

عبداللهی گفت: مشکلات و کمبودها قابل حل است و می توان با اتحاد و انسجام و کار جهادی و انقلابی در زمانی منطقی برای حل مسائل وارد میدان شد.

وی افزود: طی گفت و گوهایی که با مردم فردیس داشته ام، از مطالبات و نیازمندی های به حق آنها آگاه هستم از این رو باید با برنامه‌ریزی دقیق راهکارهای عملی برای کسب رضایتمندی مردم در این شهرستان اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: قرار نیست که مدیران و مسوولان استان و شهرستان ها در دیدارها و گفت وگوها، تنها به بیان مشکلات بسنده کنند، بلکه باید راهکارهای حل معضلات را نیز ارائه دهند و پرتلاش و باانگیزه ظاهر شوند.

عبداللهی بیان داشت: اکنون با توجه به سیاست های دولت مردمی سیزدهم و انسجام بین سران قوا در کشور، شرایط برای خدمتگزاری به مردم و ارائه برنامه منسجم و عملیاتی در جهت پیشرفت و توسعه فراهم است و ما به عنوان کارگزاران نظام باید از این فرصت برای کسب رضایتمندی مردم بهره برداری کنیم.

وی افزود: مردم، فلسفه وجودی ما به عنوان مدیر هستند و اکنون که آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور از تمام توان و آبروی خود برای خدمت به مردم گذاشته ما نیز باید در این مسیر ایثارگرایانه و تحول گرایانه و جهادی وارد عمل شویم.

عبداللهی گفت: از فرماندار فردیس و تمامی مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی انتظار دارم که دیدارهای مردمی را حتما برگزار کنند و با دید مثبت به حل مشکلات مردم بپردازند.

وی افزود: فرماندار و سایر مسوولان باید توجه ویژه ای به حل مشکلات و مسائل اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه زنان سرپرست خانوار، نیازمندان و فقرا داشته باشند و از تمام اختیارات خود برای کمک به آنها استفاده کنند.

استاندار البرز گفت: مردم ولی نعمت ما و صاحبان انقلاب هستند از این رو باید از فرصت محدود مسوولیت خود برای افزایش رفاه، آرامش و امنیت آنها بیشترین استفاده را کنیم.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس سال ۹۲ از کرج جدا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان